Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Geheugenkopen.nl van de site afhalen!

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wakker worden! Jullie hebben een dodgy verkoper op de site staan! :(

Na 2x 512MB PC2700 DDR the hebben besled bij http://www.geheugenkopen.nl: pricewatch: 512MB PC2700 DDR (Merkloos)
Nog steed niets ontvangen. :~(

En nu lees ik pas in the shop survey dat er alleen maar problemen zijn met deze verkoper: http://www.tweakers.net/shopsurvey/6683

Ten eerste ben ik bang dat ik nu naar mijn geld kan fluiten en ten tweede ontzettend boos dat op een naar mijn idee betrouwbare site als Tweakers.net ik gewoon naar een oplichter wordt verwezen. Schande!

Daarom verzoek ik jullie om a.u.b. Geheugenkopen.nl uit de lijst te halen om meer leed te voorkomen bij andere mensen!

Modbreak:NAW gegevens verwijderd

[ Voor 13% gewijzigd door Longbeard op 03-11-2005 23:47 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Juist daarom laten staan, zodat mensen kunnen zien hoe betrouwbaar de winkel is ;)
Adresgegevens zomaar posten zou ik overigens niet doen...

[ Voor 27% gewijzigd door RoD op 03-11-2005 23:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat lul je nou man! Die site moet eraf!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:32:
Nee juist niet, zodat andere mensen niet de gok nemen, maar eerst kunnen lezen wat de reputatie van en ervaringen met zo'n winkel zijn.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Mensen die er iets willen kopen kunnen dan de reacties lezen en zo weten ze dat het een baggerwinkel is.
Dat iemand dat niet van tevoren leest, moet hij voor zichzelf weten.

Als het er niet staat weet je ook niet dat het een slechte winkel is. Dus verwijderen lijkt mij niet slim.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik "lul" precies wat daar staat. Wat zijn jou argumenten om die site eraf te halen? :? Zo kunnen mensen in de SS in ieder geval nog zien of ie betrouwbaar is of niet.

Verwijderd

Topicstarter
DIe reacties moeten natuurlijk blijven staan. Maar iedereen zal zoals ik gewoon zoeken naar een product en uitkomen bij de goedkoopste winkel en daar een aankoop doen. En zoals ik niet weten dat er iets bestaat als en shop survey. Dus jullie zijn voor mij de schuldige van dat ik nu veel geld kwijt ben!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:12

botoo

💀 too old to die young

Deze gaat naar Buyers Zone.

btw: Het mag best wat genuanceerder 'Boze koper' :X

[ Voor 4% gewijzigd door botoo op 03-11-2005 23:40 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:23

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:37:
DIe reacties moeten natuurlijk blijven staan. Maar iedereen zal zoals ik gewoon zoeken naar een product en uitkomen bij de goedkoopste winkel en daar een aankoop doen. En zoals ik niet weten dat er iets bestaat als en shop survey. Dus jullie zijn voor mij de schuldige van dat ik nu veel geld kwijt ben!
Een ander kan je niet verplichten om verder te kijken dan je neus lang is :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan echt niet bij jullie standpunt.

• dreeke

dreeke

outdated icon

Je kan gelijk naar de shop survey via de pricewatch, zo onduideljk staat het toch niet aangegeven?
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:42:
Ik kan echt niet bij jullie standpunt.
Er staan anders genoeg redenen. Jij gebruikt als reden..... ??? :)

[ Voor 18% gewijzigd door dreeke op 03-11-2005 23:43 ]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

Rival24

I'll Be Back

Dus jullie zijn voor mij de schuldige van dat ik nu veel geld kwijt ben!
En jij bent voor mij de schuldige dat er in afrika mensen doodgaan omdat jij niet genoeg geld heenstuurt? ;)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17
Boze koper:
Je bent zelf toch zo blind om niet uit te zoeken of er positieve dan wel negatieve ervaringen zijn met de desbetreffende webshop? Ik koop al 10 jaar zooi via internet, heb nog nooit problemen gehad, bewaar altijd alle communicatie tussen de leverancier en mijzelf. Doet er dan een keertje eentje moeilijk, stuur je een aangetekende brief met een kopie van een bankafschrift als bewijs van betaling, en stel je de desbetreffende shop in gebreke. Nog niets gekregen, klaag je hem aan.

Maar niet gaan miepen dat er, omdat er een link naar een shop staat die wat minder is van kwaliteit op tweakers.net, hier ineens mensen schuldig zijn aan het jou afhandig maken van geld.
Wel eens van rembours gehoord? Hoef je pas te betalen als je het spul binnenkrijgt.

Edit:
Zie je die duimpjes staat voor de verschillende sites?
Er staat niet voor niets een handje zonder duim omhoog voor die site.

[ Voor 9% gewijzigd door Brede P op 03-11-2005 23:44 ]

Systemspecs

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:28

job

Op pricewatch: 512MB PC2700 DDR (Merkloos) is duidelijk te zien dat deze shop geen duim omhoog heeft.
Klikken op die duim lijkt me dan logisch :), dan kom je automatisch terecht op de shopsurvey van deze shop.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-11 17:43

Sosabowski

nerd

Dus jullie zijn voor mij de schuldige van dat ik nu veel geld kwijt ben!
Ach hou toch op, moet er bij elk price-watch overzichtje een waarschuwing staan dat Tweakers.net niet verantwoordelijk is voor jou aankoop?!? Tweakers informeert je over de goedkoopste als je daar op zoekt en informeert je ook over de kwaliteit van de handelaar als je daar op zoekt. Beter zoeken dus.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

jonge ga ergens anders efe zielig zitten doen

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Op zich zou het wel een aardige feature zijn. Een 'waarschuwingsvlag' of iets dergelijks in de pricewatch, wanneer het merendeel van de shopsurveys negatief is. :)

• dreeke

dreeke

outdated icon

De meeste mensen gaan eerst kijken bij wat voor winkel ze iets kopen. Is mijn ervaring in elk geval.

Ik denk niet dat wij er schuldig aan zijn dat je zelf niet verder hebt gekeken dan je neus lang is, en daardoor bent opgelicht.

We hebben je zelfs nog geholpen doordat de shopsurvey er staat. Als het er niet had gestaan, had je het ook niet kunnen weten van tevoren. Nu wel.

• dreeke

dreeke

outdated icon

eamelink schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:44:
Op zich zou het wel een aardige feature zijn. Een 'waarschuwingsvlag' of iets dergelijks in de pricewatch, wanneer het merendeel van de shopsurveys negatief is. :)
Heb je je ooit afgevraagd wat die duimpjes betekeken die voor de naam van de winkels staan? :)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Mail je google ook even. Hij is namelijk daar ook mee te vinden. Het is bij google nog erger: daar kan je de slechte reacties niet lezen!

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03
eamelink schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:44:
En wie zegt niet dat het een aantal personen zijn van een bedrijf die de concurrentie de kop willen indrukken :? Er zijn dan wel veel spelers, maar een directe concurrent zou je op deze wijze perfect kunnen pakken.

Verwijderd

Topicstarter
Pleurt ff een waarschuwing op de voorvagina ofzo want er zijn al tien of meer mensen de dupe.

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Jongen praat toch geen poep man. Je bent nog altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen daden of ben je gedwongen tot koop? Goedkoop en service is een Contradictio .... je weet wel.

Woorden schieten me tekort om jouw oneindige simpelheid te omschrijven, maar je kan hier natuurlijk je ouders de schuld van geven. :X

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Er staat toch een duimpje naar beneden in de pricewatch. Dan kun je daar op klikken en zie je wat men te zeggen heeft over die shop. Dus nog een waarschuwing lijkt me overbodig.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:46:
Pleurt ff een waarschuwing op de voorvagina ofzo want er zijn al tien of meer mensen de dupe.
Lijkt me niet nodig.
-Er staat een duimpje voor de webwinkel wat aangeeft of de webwinkel goed of slecht bevonden wordt.
-Klik je daar op zie je de ervaringen van anderen.

Lijkt me duidelijk zat. Bovendien hoor je te weten dat je niet zomaar elke webwinkel kunt vertrouwen op internet. Weet je dat niet, dan is dit een goeie les ;)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Wie is er nou raar? Jij die de shop survey niet gebruikt en blind iets besteld, en er maar vanuit gaat dat goedkoop geen duurkoop is? Nooit gehoord van deze uitspraak?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:46:
Ik vind jouw toon niet passen bij wat we hier op tweakers/GoT doen, daarnaast is dit de grote boze wereld, als jij iets over het hoofd ziet, wat er wel stond, dan is dat jouw schuld en moet jij als enige ervoor opdraaien. Dat is hiermee en met eigenlijk alles...

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

@Shopzeikers;
Ziet er nou helemaal niemand dat prachtige handje in verschillende kleurtjes en verschillende duimstanden?

Maar goed, ik stel tweakers.net ook aansprakelijk voor gedorven inkomsten dmv het posten van te interessant nieuws en het onderhouden van een forum met dusdanig interessante informatie dat het dermate tijdrovend wordt dat ik geen tijd meer heb voor mijn normale werkzaamheden overdag of een sociaal leven op andere tijdstippen. 8)7

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Shop Survey is ervoor om je mede-tweaker op de hoogte te stellen over je ervaringen met de shop of voordat je een aankoop doet te kijken hoe je mede-tweaker de shop beoordeeld. Een kleine moeite die je naderhand veel kopzorgen bespaard.

Aangezien dit topic verder weinig nut heeft gaat het dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.