Toon posts:

Computer start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag,
ik open toch weer een topic, omdat ik me computer nog steeds niet draaiende heb..

Ik heb vanmiddag de koelkasta van mijn processor vervangen. Geen snoertjes los gehaald, alleen de koeler eraf gehaald.
Bij het opstarten van de computer kreeg ik de melding: warning cpu has changed. Bios ingegaan, instellingen nagekeken, niks aan de hand. Computer weer opnieuw opgestart. Start gewoon normaal op, geen foutmeldingen, totdat ik het scherm krijg dat ik kan kiezen hoe ik windows wil opstarten. Veilige modus, met een logboek etc etc. Het scherm wat je krijgt als je op F8 drukt. Al deze opties werken niet. Ik krijg na het kiezen van de optie een zwart scherm met een knipperend cursortje. Verder gebeurt er niks.

Ik heb de batterij er al ff uitgehaald, win xp vanaf cd proberen te booten, alle kabeltjes nagekeken etc.
Het rare is dus dat de computer dus wel normaal opstart. Asus vrouwtje geeft ook gewoon aan dat alles goed is.

Ik heb overigens ook de sticky over computers die blijven hangen gelezen, heb er alleen weinig aan.

Ik zal bij deze maar ff mijn specs doorgeven. Het gaat om:

Asus A7n9x deluxe moederbord
Amd Athlon Xp 2600+
Maxtor 80 Gb 8ms
Asus v9999/TD

Mijn computer werkte dus prima voordat ik mijn koelpasta heb vervangen!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb overigens ook de sticky over computers die blijven hangen gelezen, heb er alleen weinig aan.
Dan hebben wij hier weinig aan :o

Als je die gezien hebt, zul je werkelijk tientallen dingen dien je kunt proberen gelezen hebben. Heb je die uitgevoerd? Dan had je ze in je topicstart moeten vermelden. Niet uitgevoerd? Dan ben je nog niet klaar om een topic te openen. Ga ze alsnog doen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.