Toon posts:

Krijg windows niet meer geinstalleerd???

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik zit met een flink probleem.
Ik zat laatst een spelletje te spelen en toen dropte windows me weer terug op de desktop. Nou is dat niet zo probleem want dat gebeurt wel eens maar toen ik de 2de maal in een spel zat gebeurde het weer maar toen ging hij nog verder door helemaal opnieuw op te starten.
Sinds die keer wou windows niet meer opstarten, steeds als ik mijn computer opstarte dan kwam hij tot het windowslogo en liep hij keer op keer vast. Een fout in windows dacht ik dus, maar toen ik er windows opnieuw op wou zetten kreeg ik tijdens de install de ene na de andere melding dat er bestanden niet gecoopieerd konden worden en na een tijdje het blauwe schrem met raar technisch geleuter of fysieke geheugendump enz.. Ik heb zelfs 3 verschillende windows versie geprobeert maar het probleem blijft.
Andere HD en videokaart bracht ook geen verbetering.
Hij wil gewoon geen windows meer installeren.

Zou het dan misschien mijn Mainboard kunnen zijn wat stuk is of de geheugenmodules????

ik hoop dat iemand mij de oplossing kan geven.

Verwijderd

heb je al wat getest? Je hdd of je geheugen?
Draai memtest86 eens en het diagnosetooltje voor je hdd ook eens draaien.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00

Thandor

SilverStreak

De beste manier om hier te werk te gaan is m.b.v. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

Ook de PMG FAQ bevat veel informatie.

Zorg er overigens voor dat je volledige specificaties plaatst. Wij kunnen niet gokken wat voor hardware jij in de PC hebt ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Verder weinig toe te voegen aan de post van Thandor, behalve misschien dat je een lijstje kunt vinden van de vereiste specs in het PMG Beleid

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.