k heb 5.1 geluid maar als ik schiet dan hoor ik niks uit de center speaker behalve de inslag. Geen schot dus. Als ik een duitser raak hoor ik wel extra geluid. Hoort dit zo of mis ik iets? Het wapen klinkt gewoon te zacht. Als er iemand recht voormij een schot lost dan hoor ik het perfect uit de center.
mieschien handig om de rest van je systeem te vertellen heb je al andre boxen geprobeerd gebruik je ene verterker etc
dat zou het wel makkelijker maken
dat zou het wel makkelijker maken
Ik mis hier teveel informatie. Wat zijn je system specs? Welke drivers gebruik je? Wat zijn je instellingen? En vooral: wat heb je zelf al allemaal geprobeert?
Vooral dit laatste is heel erg belangrijk hier op GoT, zonder inzet kom je nergens. Wil je je probleem dus oplossen zoek dan ook naar een oplossing. Dump niet domweg ergens je vraag. Probeer andere drivers en/of instellingen. Ga op zoek naar soortgelijke problemen etc. etc. Kom je er dan nog steeds niet uit dan kan je hier altijd nog een topic openen, maar dan wel een dat bovenstaande allemaal bevat
Vooral dit laatste is heel erg belangrijk hier op GoT, zonder inzet kom je nergens. Wil je je probleem dus oplossen zoek dan ook naar een oplossing. Dump niet domweg ergens je vraag. Probeer andere drivers en/of instellingen. Ga op zoek naar soortgelijke problemen etc. etc. Kom je er dan nog steeds niet uit dan kan je hier altijd nog een topic openen, maar dan wel een dat bovenstaande allemaal bevat
Dit topic is gesloten.
![]()