Toon posts:

Computer start niet meer op!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen, ik heb vanavond mijn koelpasta vervangen. Koelertje eraf gehaald, schoongemaakt, ook de processor zelf met wat spiritus en een doekje..

Computer weer aangezet. Toen kreeg ik de melding: warning cpu had changed ( of iets in die trend )
Bios ingegaan, en weer afgesloten. Opnieuw opstarten. Hij begint gewoon normaal met opstarten. Tot dat hij in het scherm komt, waarin ik kan kiezen hoe ik windows op wil starten: veilige modus eventueel met logboek, systeemherstel, of windows gewoon starten.

Al deze opties werken niet. Je slaat een optie aan en dan krijg ik een zwart scherm met een knipperend cursortje linksbovenin. HIj doet verder niks..

Ik denk, dan maar XP er opnieuw op zetten. Booten vanaf cd doet ie allemaal goed. Blauw scherm waarin hij bestanden gaat laden zoals altijd, maar dan altijd weer ineens hetzelfde zwarte scherm met het cursortje.

Ik heb alles geprobeerd. Bios resetten, batterij eruit en erin etc etc. Niks helpt!

Wat kan er aan de hand zijn? De computer lijkt in het begin namelijk gewoon normaal op te starten.. Krijg ook geen rare piepjes o.i.d.

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:36
(8> spiritus (8> op de CPU :? :X

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:51
Waarom niet :?

@Sjakie01:
Misschien heb je wat aan: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00

Thandor

SilverStreak

Vermeldt wat meer specificaties :)
Controleer of je geen kabels hebt losgetrokken tijdens het vervangen van de koeler.
Controleer ook de BIOS instellingen, pas deze zonodig handmatig aan als de 'auto' instellingen niet goed staan.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

- en als je dan toch een topic opent, hoor je volledige specs te geven. Volledig geen specs (zoals hier) is helaas geen optie :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.