Ik heb woensdag een nieuwe muis gekocht, een Trust GM4200 Predator. Vanaf het moment dat ik hem in de usb poort stopte vertoonde hij al kuren.
Ik zat er aan te denken om het ding gewoon terug te brengen en er een logitec muis voor in de plaats te halen, maar als het een probleem met mijn pc is dan zou dat zonde zijn. Het is trouwens het enigste apparaat verbonden met de USB. Ik heb wel een mp3 speler met usb poort, en die werkt wel gewoon naar behoeven, alhoewel dat moeilijker te testen is dan met een muis.
Computer info:
Windows XP SP2
MSI K8N Neo2 moederbord
AMD Athlon 3500+
- Soms blijft de muis hangen voor een paar seconden, wat zeer frustrerend is in games
- Soms blijft de muis helemaal hangen, dan moet ik hem eruit halen en opnieuw inpluggen
- Het scrollwheel doet het soms niet, soms wel
- De scrollwheelbutton werkt ook soms, en soms weer niet.
- Andere USB poort geprobeerd
- BIOS update, omdat MSI zei dat er problemen met USB 2.0 apparaten zouden zijn opgelost in de nieuwe firmware.
- Drivers van muis geinstalleerd, maar deze maakte het nog bonter. Met drivers werkt de scrollwheelbutton helemaal niet meer, en de problemen van hierboven blijven aanhouden.
Ik zat er aan te denken om het ding gewoon terug te brengen en er een logitec muis voor in de plaats te halen, maar als het een probleem met mijn pc is dan zou dat zonde zijn. Het is trouwens het enigste apparaat verbonden met de USB. Ik heb wel een mp3 speler met usb poort, en die werkt wel gewoon naar behoeven, alhoewel dat moeilijker te testen is dan met een muis.
Computer info:
Windows XP SP2
MSI K8N Neo2 moederbord
AMD Athlon 3500+
hallo