[geforce 6800 gt] bevriest beeld

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 12:35

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Een bekend probleem bij teveel hitte, maar volgens mij heb ik een ander probleem.

Na bijv 15 minuten spelen bevriest mijn beeld wel eens spontaan, niet dat het gewoon stil gaat staan, maar dan krijg ik allemaal blauwe/groene horizontale golfjes in beeld te zien. Het enige wat helpt is rebooten. Kan iemand dit probleem verklaren, is het een driverprobleem (lijkt me niet, al meerdere geprobeert), of toch een warmte probleem?

Ik heb de kaart niet overgeklokt, hij loopt op stock (=ultra) speeds.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:19

Thandor

SilverStreak

Post de specificaties van de PC even. (A.U.B. niet verwijzen naar een signature)

Controleer met de hand toch of je goede koeling hebt. Mogelijk maakt een heatsinkje slecht contact, voel dus ook aan de achterkant van de kaart. (Mits mogelijk)

Wees er zeker van dat je alle drivers goed geïnstalleerd hebt. Denk aan de videokaart drivers maar ook aan de chipset/moederbord drivers.
Bij drivers geldt : Nieuwer is niet per definitie beter :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 12:35

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
|MSI K8 Neo-platinum|Athlon 64 3200+|2 GB DDR|Gainward 6800GT [GS] @ ultra| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1|

zal eens kijken naar de mobo drivers, goed punt!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:11:
|MSI K8 Neo-platinum|Athlon 64 3200+|2 GB DDR|Gainward 6800GT [GS] @ ultra| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1|

zal eens kijken naar de mobo drivers, goed punt!
Zou je ook de specs van je voeding kunnen plaatsen?