[MSN7.5] Meldt niet aan? *

Pagina: 1
Acties:

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-08 14:08
Hey,

Ik krijg sinds kort de volgende error bij MSN 7.5 hij meld daarom helemaal niet meer aan (op repait drukken werkt niet) eerst deed hij het wel gewoon maar nu dus opeens niet meer. wat misschien van belang is is dat ik firefox gebruik als browser maar dat moet toch niet uitmaken. kan iemand me alsjeblieft vertellen wat ik fout doe thx!

Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/3903/msnerror4jy.jpg

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Staat IE niet ingesteld in offline modus? Aangezien er geen vinkje voor staat?

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

had ik tijdje terug ook problemen mee, bij mij was het msn freezer. zoek tooltje ff, en unfreeze jezelf. wacht 5 minuutjes en probeer het opnieuw

• cuberob
hmm maar bij hun staat er dat ze wel met een ander email adres konden inloggen, dat lukt bij mij dus ook niet :S

*edit* GAIM werkt wel maar ik wil gewoon msn :S, echt irritant dat tabbed gesprekjes vooral met lange namen en kruisje is afsluiten, niet naar tray.. :(

[ Voor 45% gewijzigd door cuberob op 03-11-2005 20:51 ]

Verwijderd

Een re-install van msn messenger al geprobeerd?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

cuberob schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:33:
hmm maar bij hun staat er dat ze wel met een ander email adres konden inloggen, dat lukt bij mij dus ook niet :S

*edit* GAIM werkt wel maar ik wil gewoon msn :S, echt irritant dat tabbed gesprekjes vooral met lange namen en kruisje is afsluiten, niet naar tray.. :(
Die "problemen" vallen allemaal op te lossen door even in de instellingen rond te neuzen. Verder heb je nog geen antwoord gegeven op de vraag van Admiral Freebee:
Admiral Freebee schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:50:
Staat IE niet ingesteld in offline modus? Aangezien er geen vinkje voor staat?
Omdat je poorten dus wel gewoon open staan en er gewoon verbinding is met de MSN server, kan ik me voorstellen dat het probleem dus inderdaad bij IE zou kunnen liggen. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan :) Verder kun je in het vervolg met behulp van alt+printscreen een screenshot maken van alleen het actieve venster; in plaats van je complete desktop.

MSN 7.5 meld niet aan :S > [MSN7.5] Meldt niet aan? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gezien wat Admiral Freebee zei?

Verduidelijking:
Start IE, klik op bestand en zorg ervoor dat er GEEN V'tje in 'Off line werken' staat

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ik had het zelfde probleem, heb veel wannabee oplossingen op internet gevonden met Googlge, maar het is me niet gelukt MSN 7.5 aan te laten melden. Ik ben weer terug gegaan naar 7.0 en dat werkt ten minste weer. :z

Wanbeleid is ook beleid.

• Xanthium
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 12:21
Toen ik hetzelfde probleem had lag het aan de DHCP, ik had de IP instellingen van m'n pc handmatig geconfigureerd wat voor alle programma's geen probleem was, behalve voor MSN Messenger 7.5. Toen ik ervoor koos DHCP alles in te laten stellen werkte MSN Messenger wel weer toppie.

[ Voor 3% gewijzigd door Xanthium op 04-11-2005 12:16 ]

• cuberob
hey,

sorry voor het late antwoord maar ik was er vandaag de hele dag niet, ik ga nu ff alles proberen/checken, daarna zal ik zeggen of het gelukt is.
dus brb :P

Verwijderd

Ik heb wel eens dat ie niet aan wil melden, als ik "offline" wil aanmelden. Wanneer ik me "online" aanmeld is er geen probleem meer. Misschien heb je er wat aan

• cuberob
:O
ik installeer windows messenger en nu doet msn 7.5 het weer!!
ik blij nu heb ik weer vrienden :P
naja bedankt en hier mag een slotje op, wat ik alleen nog vaag vind is dat hij niet werkt als ik windows messenger niet install maarja hij werkt!
Pagina: 1