Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Krijg de pop ups niet weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds maandag onwijs last van pop ups. Ook als ik mijn internet explorer niet geopend heb komen ze naar voren. Ik heb ze onder IE 6 en ook onder Firefox. Ik heb al herhaalde malen gescand met Norton en Hitman Pro, ook in veilige modes. (zelfs in veilige modes met netwerkmogelijkheid komen ze omhoog) Ze zijn ook van verschillende sites of adverteerders waaronder: http://www.ad-w-a-r-e.com, http://adserver.softwareonline.com, http://www.clicksor.com en ook van s- earch. nog wat. Ik word er gek van. Ik heb vandaag in veilige modes alles uit mijn temp en alle cookies en prefetch en andere dingen die nog eventueel internetgeschiedenis bevatten gehaald maar ook dat mocht niet baten. Heb al verschillende pop up killers geprobeerd maar ze komen gewoon terug. Ik heb ook gekeken of er eventueel iets raars draait tussen mijn processen maar de meeste dingen ken ik allemaal. Ik heb er over een paar mijn twijfels, dat zijn:

- btwdins.exe
- E_S4i0S2.exe
- EM_exec.exe
- jusched.exe
- NPFMNTOR.exe
- PDVDServ.exe
- PSFree.exe
- winampa.exe

Ik zou echt niet meer weten wat ik nu nog kan doen ik hoop dat hier iemand iets weet.

Alvast heel erg bedankt

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

als je er zoveel shit niet vanaf krijgt dan ging ik voor de re-install. en beter opletten volgende keer ;)

Aunt bunny is coming to get me!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

- btwdins.exe
btwdins.exe is a part of the Microsoft Windows Operating System which deals with Bluetooth functionality and should not be terminated. VEILIG
- E_S4i0S2.exe
niet gevonden(onveilig?)
Epson
- EM_exec.exe
em_exec.exe is installed alongside Logitech MouseWare. Gives fast access via the desktop tray to Logitech's configuration utility. This program is a non-essential system process, and is installed for ease of use. VEILIG
- jusched.exe
JAVA VM VEILIG
- NPFMNTOR.exe
npfmntor.exe is a process belonging to the Norton Antivirus Internet security suite, and helps your computer achieve real-time antivirus protection by checking files. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. VEILIG
- PDVDServ.exe
PDVDServ.exe is a process belonging to PowerDVD which allows a user to plug in a remote control. This program is non-essential process to the running of the system, but should not be terminated unless suspected to be causing problems.
- PSFree.exe
psfree.exe is the main executable for Panicware Software Pop-Up Stopper. This application stop un-solicited pop-ups during your Internet browsing experience. This program is a non-essential system process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems. VEILIG
- winampa.exe
Winamp AGENT VEILIG

Ik denk dat het het 2de process is, nm: E_S4i0S2.exe, beindig dit eens en kijk eens of het terug komt?

EDIT2:

Blijkt dat E_S4i0S2.exe wel veilig is, het is van Epson!

[ Voor 98% gewijzigd door Snake op 03-11-2005 19:20 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Leef je eens uit met ad-aware, spybot en dat soort dingen.

zie ook [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] voor een uitgebreide uitleg.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
installeer microsoft antispyware eens, post een een hijack!

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024

Verwijderd

Ben je lui/gemakzuchtig en heb je XP/2000?
Download en installeer dan hitmanpro

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik hier boven al gemeld had heb ik hitman pro al herhaalde malen in veilige modus en normaal gedaan maar geen resultaat.

Ook met de verschillende programma's die Hitman ook gebruikt heb ik nu een afzonderlijke scan gemaakt en alleen Ad awre vond nog 9 dingen maar ook die zijn verwijderd en ze komen nog steeds terug. Ik heb er weinig zin in om alles er opnieuw op te zetten er moet toch wel iets voor te verzinnen zijn.

O en even op IH8 te reageren, Het is volgens mij er in de nacht op gekomen, op zondag was er niets aan de hand en maandag toen ik re boote vlogen de pop ups om mijn oren. En op rare sites kom ik nooit.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 20:08 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Windows Operating Systems --> Beveiliging & Virussen waar de experts zitten. Lees de 'sticky' topics bovenaan het subforum even voor wat meer tips en vooral voor wat extra zaken die we kunnen gebruiken om mee te denken :)
(Met name de paden van de desbetreffende files, zo op het eerste gezicht zie ik niets vreemds). Geef ook de andere procesen ajb even :)

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 03-11-2005 20:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-11 22:30
In aanvulling op F_J_K: er zijn al diverse malen topics over pop-ups langs gekomen in BV (Beveiliging en Virussen) de laatste tijd en men lijkt allemaal dezelfde soort infectie te hebben. Lees daarom vooral deze sticky ook door: [rml][ malware] Look2Me infectie, oplossing inside[/rml] Maak eens een hijackthis log en kijk of je dezelfde soort 'symptomen' in jouw log hebt staan.

[ Voor 22% gewijzigd door Sassie op 03-11-2005 23:57 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zonder de paths te weten, zoals F_J_K al zei, kan je er eigenlijk niet zeker van zijn, zie ook bijv. deze reply (cthelper.exe is, mits het van Creative afkomt, een geldige tool, alleen de registry-waarde die het had maakte het verdacht), vandaar dat je daar niet van uit kunt gaan. ;)

Signature

Verwijderd

Mijn advies is om toch windows te herinstalleren als je ze echt weg wil hebben en niet al te veel tijd aan wil besteden en FireFox gebruiken ipv IE.

/me heeft nooit last van dit soort dingen dankzij Firefox :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 01:55:
Mijn advies is om toch windows te herinstalleren als je ze echt weg wil hebben en niet al te veel tijd aan wil besteden en FireFox gebruiken ipv IE.

/me heeft nooit last van dit soort dingen dankzij Firefox :)
Mwah, dat is wel een hele extreme oplossing. Meestal valt een malware-gerelateerd probleem goed op te lossen door middel van de juiste virusscanner e.d. :)

Signature

Verwijderd

pasta schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 01:57:
[...]

Mwah, dat is wel een hele extreme oplossing. Meestal valt een malware-gerelateerd probleem goed op te lossen door middel van de juiste virusscanner e.d. :)
Heel extreem zou ik niet noemen. Wel de oplossing die meestal weinig tijd kost als je vergelijkt met wat hij allemaal al heeft gedaan.

Mja niet iedereen heeft het goed geregelt, bij mij duurt XP installatie half uurtje; image terug zetten :P
Pagina: 1