http://www.google.be/sear....mozilla:en-US:unofficial
Ligt het aan mij of zijn die mannen met een grote aanval bezig?
Greetz
Ligt het aan mij of zijn die mannen met een grote aanval bezig?
Greetz
Verwijderd
Verwijderd
/me zucht... ja, dat zag ik inderdaad niet, door die .be extensie. Dan geld m'n 100 resultaten per pagina cookie niet
[ Voor 14% gewijzigd door powerflux op 03-11-2005 18:52 ]
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door pasta op 04-11-2005 01:39 ]
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Verwijderd
Same here, en dan verwijderen ze ook nog useraccounts... iemand een idee hoe je het ongedaan maakt? ben er nog niet echt achter...powerflux schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:47:
ik ben door diezelfde mensen neergehaald denk ik.
geen idee waarom trouwens. niks vreemds op mijn forum.
Waar gaat dit precies over? 1 of andere phpbb exploit?Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:13:
[...]
Same here, en dan verwijderen ze ook nog useraccounts... iemand een idee hoe je het ongedaan maakt? ben er nog niet echt achter...
Verwijderd
daar lijkt het wel op, opzich makkelijk te verhelpen denk ik, blijft alleen erg irritant...SyS_ErroR schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:14:
[...]
Waar gaat dit precies over? 1 of andere phpbb exploit?
Verwijderd
Je kan ook je post editen met deze knopVerwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:21:
[...]
daar lijkt het wel op, opzich makkelijk te verhelpen denk ik, blijft alleen erg irritant...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq