X800GTO2 flashen naar X850xt pe

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• ibidriv3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 22:41
ik heb pas een x800gto2 gekocht nadat ik er hier op tweakers veel over had gelezen.
maar nu wil ik hem flashen naar een x850xt ( naar 16 pipelines).

maar ik weet niet hoe ik dit precies moet gaan doen en ben bang dat ik mn kaart verpest door een fout te maken oid. en ja ik heb op techpowerup gekeken en ook op het andere topic over dit onderwerp maar daar werd ik niet veel wijzer van. en een zoekactie op google leverde ook al niet veel op.

maar zou iemand mij uitkunnen leggen hoe ik mijn videokaart moet gaan flashen?
de nieuwe bios heb ik al gedownload. en wat moet ik allemaal doen in dos voor dat flashen>?

[ Voor 4% gewijzigd door ibidriv3r op 03-11-2005 18:58 ]

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 15:50
Welkom nobert, lees voor je gaat posten in ieder geval even rond over wat de huisregels zijn hier ;)
Hallo en dag is hier niet echt de bedoeling, goed bedoelt maar niet nuttig genoeg voor got.

En dan kan je meteen even hier kijken:
[rml][ OC] Sapphire X800 GTO² --> x850xt PE topic[/rml]
Wat je bv door middel van de Search onmiddelijk had kunnen vinden zonder een lang verhaalt te hoeven typen.

• ibidriv3r
@vandread

maar ik heb dat hele [OC] Sapphire X800 GTO² --> x850xt PE topic gelezen.
maar daar werd ik niet veel wijzer van.
het is een beetje deel 2 van waar koop je een gto2. en er worden alleen 3dmark scores uitgewisseld ( wel erg zwart wit bekeken maarja)

[ Voor 9% gewijzigd door ibidriv3r op 03-11-2005 19:31 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Een topic is er om in te posten ;). Dus zet daar je vraag in, bekijk de overclocking FAQ in het Die-hard Overclocking & Cooling subforum wel eerst es, voor je je vraag post. In GoT moet je beslagen ten ijs komen :+.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• ibidriv3r
owja,

om nog even door te gaan op die 3dmark scores:P
ik heb nu net geen 6000punten, en dat is met de originele bios.
dus: x800gto2 @ 540/620 en 12 pipelines. (word stressed niet warmer als 50graden)
je krijgt toch wel een stuk meer preformance winst als je die 16 pipelines benut dmw die nieuwe bios?

• ibidriv3r
@borromini

ik had mijn topic maar bij Videoplanken & Beeldkanonnen geplaatst omdat hier dat andere topic ook stond. maar omdat ik bijna geen info over het flashen kon vinden heb ik zelf maar een topic gestart.

en ik heb echt alles afgezocht maarja kzal nog wel een te groote noob zijn ofzo.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 15:50
Heb je de topicstart uberhaupt gelezen!
MeMoRy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:38:
De Bios Modificatie

Om je Sapphire X800 GTO² bios te modden heb je de volgende zaken nodig
- een bootdisk (floppy, USB, CD-ROM, etc) <-- floppy heeft de voorkeur, i.v.m. biosbackup
- ATItool
- flashrom
- de gemodificeerde Sapphire X800 GTO² bios
- voor de veiligheid je een backup van je eigen originele bios.

Kijk voor hoe je moet modden nog maar even hier. Als ik er zelf ervaring mee heb, maak ik wel een nederlandse walkthrough... (volgende week dus)
en vooral op HIER niet klikken :X

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 03-11-2005 19:42 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

En Norbert, niet slecht bedoeld - het zal je veel kritiek besparen - maar check de forumregels es :). Gebruik de edit-knop ipv reply als niemand na jou gepost heeft ;).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• ibidriv3r
@borromini

bedankt zal ik voortaan doen :)

@vandread

kijk mijn eerste post: " en ja ik heb op techpowerup gekeken en ook op het andere topic over dit onderwerp maar daar werd ik niet veel wijzer van. en een zoekactie op google leverde ook al niet veel op"

daar had ik al op geklikt. maar bedankt voor de moeite :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Euhm, daar werd je niet wijzer van :?

Er staat op techpowerup.com stap voor stap helder en geillustreerd uitgelegd hoe het te doen. Hoeveel meer wil je? Iemand die je handje vasthoudt 8)7

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.