Outlook beveiligen met wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
ik heb een vraag !
kan je er voor zorgen dat microsoft outlook (van office 2003)
alleen opstart als je een w8woord invult ?
zodat andere niet mijn outlook kunnen opstarten!

wil niet meerdere gebruikers enzo !

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34
Via download.com zijn voldoende freeware programma's te vinden welke om een wachtwoord vragen alvorens een map of bestand geopent kan worden;http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tag=srch&nid=1&qt=secure+folder&tg=dl-20

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 03-11-2005 18:04 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
je hebt toch een wachtwoord op je Windows zitten!
dan zorg je gewoon dat je dat wijzigt!
en dat je dat w8woord geheim houdt!
voor andere mensen enzo!

dan heb je ook geen last van meerdere gebruikers!

;)

Of, om even heel eerlijk te zijn: Deze topicstart is natuurlijk niet helemaal volgens de regeltjes van GoT. Maar dat begreep je denk ik al? ;)

Je kunt je .pst overigens ook beveiligen met een wachtwoord. Hoe, dat moet je maar even googlen of aan die paperclip vragen (F1 drukken) :Y)

[ Voor 93% gewijzigd door RobIII op 03-11-2005 18:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Hopen dat je niet met te slimme mensen werkt, anders kopieren ze je pst gewoon, en importeren ze dat weer op een andere comp :P. Gewoon met gebruikers in windows is de veiligste manier.

Verwijderd

Je kan een wachtwoord op je pst zetten als je dat bedoelt :)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi! Welkom op het forum :)
Voor vragen over onderdelen van Office hebben we Officesuites en -software, ik verplaats je topic even. Meestal nemen we ook de moeite om woorden voluit te schrijven, dus ik pas ook je topictitel even aan. Voor de rest zijn we ook geinteresseerd in wat je zelf al geprobeerd hebt, en waarom je niet gewoon meerdere users wilt :)

• KJTDominicus
je kan ook je wachtwoord intype om dat pas je mail binnen te halen enzo, maar dan lezen ze nog je oude mail ! het mag heeeeeeeel simpel zijn de mensen waar het om gaat snappen dat toch niet ! :)

gewoon als je outlook aanklikt en je startbalk ofzo moet eerst om een w8woord vragen voordat ie het hele programma open gooit !

snappen jullie ??? :P

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-08 16:50

nIghtorius

Poef!

wat is er mis mee met het gewone PST wachtwoord..

instructies Outlook 2003

Bestand -> Gegevensbestandbeheer

selecteer je gegevensbestand en druk op instellingen en dan op Wijzig Wachtwoord..

tadaaa :*)

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• KJTDominicus
nIghtorius schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:47:
wat is er mis mee met het gewone PST wachtwoord..

instructies Outlook 2003

Bestand -> Gegevensbestandbeheer

selecteer je gegevensbestand en druk op instellingen en dan op Wijzig Wachtwoord..

tadaaa :*)
bedankt ! dit werkt idd...dat wist ik niet !! SUPER bedankt ! 8)7

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dat is mooi, dat is héél mooi. :)
offtopic:
Maar zou je ajb niet in iedere post achter iedere (halve) zin een uitroepteken willen zetten. Dat leest een beetje schreeuwerig. Gewoon een hoofdletter aan het begin en een punt aan het einde, met als het even kan daartussen een normale zin zonder 1337sp34k. Nofi, maar het is hier geen MSN. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1