Toon posts:

Frontpage problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het maken van mijn site met front page blijkt dat de site er op internet niet zo mooi uit ziet.
Tekst is versprongen en/of vald achter een foto/plaatje.
Hoe kan ik dit oplossen zodat de site er op internet net zo mooi uitziet als op mijn pc als ik hem maak....
HELP ME

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ten eerste welkom op GoT ;)

Om je verder te kunnen helpen hebben we minimaal een link nodig of een stukje code waarin je aan geeft wat er precies mis gaat.

Wellicht handig om je topicstart aan te vullen met meer informatie, waarbij je het beste rekening kan houden met:
Algemene gedragsregels (Netiquette)
Officesuites en -software - Beleid
[rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml] (aangezien dit topic iets beter in WG past).

Overigens gaat een topic als deze direct dicht in WG, dus zorg dat je iig iets meer info in je topics stopt. :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
De link naar mijn site is www.wewicca.tk hoop dat je daar meer aan hebt en ik zal mijn gegevens verder aanvullen.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Het is niet zozeer een frontpageprobleem als wel een probleem dat je niet goed weet wat je aan het doen bent. Zo zie ik bijvoorbeeld dat je tekst probeert uit te lijnen door er een heleboel spaties tussen te tikken in plaats van de correcte html-tags. Haal die spatie sin ieder geval weg en sluit je alinea's in fp gewoon af met een enter. Gebruik ook de preview mogelijkheid die in fp zit. Het beste wat je kunt doen is een basisboek 'websites ontwerpen' goed doorlezen en proberen wat je leest toe te passen op je site.

Wat BtM909 als schrijft, dit topic zou beter op zijn plek zijn in Webdesign en Graphics, maar zou daar meteen gesloten worden. Omdat het hier ook niet echt op op zijn plek is, gaat het dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.