Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

motor voor dagelijks vervoer

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
Ik ben bezig met een motorrijbewijs en dan natuurlijk een eigen motor gaan aanschaffen.

Wat mij een beetje dwars zit met de winter. Het is gewoon onmogelijk om op een beijzelde weg motor te rijden. En elk jaar komt wel zoiets voor.

Hoe doen andere motorrijders dit? OF is een motor voor erbij? Herst, regen ed. hoeft geen probleem te zijn. Maar ijzel en samengeperste sneeuw des te meer.

Zijn er mensen die 's winters, dan met namen met ijzel en samengeperste sneeuw, rijden? En hoe gaan jullie hier mee om?

if broken it is, fix it you should

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zou het niet doen, kan je de vriendin niet meenemen :( vind ik wel problematisch maar ach :)
Het is zo leuk :P Lekker keihard door de bochten scheuren :)

@Capo: damn you, wou dat ook posten :P

[ Voor 36% gewijzigd door Chevy454 op 03-11-2005 16:02 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:10

4x2

lộn xộn quá

Licht goedkoop rotmotortje nemen op allroadbandjes en daarmee rond gaan raggen.
Dan ga je voor de lol de sneeuw in, paar stevige handbeschermers dr op (of hendelbeschermers eigenlijk), wat doppen op de wielassen en evt valbeugeltje ergens en raggen maar.
Oud ragpak kopen voor 50-100 euro en je kunt rondhoeren wat je wil en als je een keer op je smoel gaat raap je het ding op en ga je verder.

leeg

Verwijderd

Ach, het is opzich wel te doen, zo lang je maar voorzichtig rijdt en op gestrooide wegen. Op wegen vol platgeperste sneeuw kom je met een auto ook niet ver.