Toon posts:

Speedtouch modem en Intel Wifi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem. Ik ben bezig met het installeren van een nieuwe Medion laptop van de Aldi. Ik krijg met de ingebouwde wifi kaart wel verbinding met de Speedtouch modem, het signaal is perfect, maar op de een of andere manier krijg ik geen IP en DNS gegevens. Wanneer ik de USB wifi adapter van Speedtouch inplug krijg ik wel verbinding.

De instelling staan exact hetzelfde, maar op de een of andere manier wil hij geen gegevens uitwisselen. Het type wifi kaartje wat er in die laptop zit is een Intel PRO/wifi 2200BG.

Waarom werkt dit niet gewoon?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Doet ie het wel als je WEP aan of uit zet?
Krijg je btw 'Limited or no connectivity' te zien?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
WEP heb ik geprobeerd, maar dat werkte ook niet. Bovendien staat dat bij die Speedtouch ook uit. Hij zegt wel dat er beperkte mogelijkheden zijn. Heb alle IP en DNS gegevens ook al handmatig ingevoerd, maar dat pikt ie ook niet.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-02 18:33

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Misschien een verschillende kanaal ingestelt op de Adapter of Speedtouch ? Waardoor hij dus wel de verbinding ziet maar op 2 verschillende kanalen probeert te communiceren ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-02 11:37

itsalwaysme

Graast voor DB

wordt er gefilterd op mac-addressen???
zoja zou ik het mac adres ff toevoegen bij de speedtouch

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
Mac adress toegevoegd in de speedtouch modem, en nu werkt ie. Thanks voor jullie hulp !!
Pagina: 1