Toon posts:

KPN Belbudget + Nummerweergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren heb ik Wanadoo Family + Telefonie. Nu is er dus de ens om over te stappen naar KPN Belbudget. Ik wil echter graag mijn nummerweergave behouden. Nu vertelt een KPN medewerkter (ff servicedesk gebeld) dat dit icm belbudget niet mogelijk is. Echter, in de primafoonwinkel wordt me verteld dat het wel mogelijk is. Kijk ik op de website van KPN, dan wordt er zowel bij de informatie betreffende Belbudget als bij de informatie betreffende Nummerweergave geen enkele melding gemaakt van het feit dat deze combinatie niet mogelijk zou zijn. Ook een Google actie levert niets op (halve 1 pagina van digitale-media.nl waarop staat dat het wel mogelijk is). Aangezien de mederwerker van KPN die ik sprak alle mogelijke moeite deed om me van het Belbudget abo af te houden (ik heb nog niet besloten vanwege het nummermelding gedoe) door bijv meermaals te vermelden dat het stiekem veel duurder is dan BelBasis etc, heb ik zo het vermoeden dat men mij met een leugentje probeert te dwingen om BelBasis te behouden.

Wie kan er en lichtje op deze zaak schijnen? Heeft de KPN medewerker gelijk?

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Nee, kpn medewerker heeft geen gelijk...
Ik heb ook belbudget en heb pas nummerherkenning aangevraagd...
(via internet en een dag later deed de nummerherkenning het...)
Voordeelnummers e.d. is niet mogelijk met een belbudget..

[ Voor 16% gewijzigd door Ejorne op 03-11-2005 15:11 ]

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Verwijderd

Dit klopt idd! Je kunt nummer melding gewoon onder je belbudget gebuiken en aanvragen!

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01
Kost wel € 1,15 extra per maand.

This message was deleted

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt... dan kan ik de KPN man op zijn nummer zetten :)