Toon posts:

[XP] Windows CD is beschadigd en hoe moet ik nu installeren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi
heb n medion laptop, de cd ervan is beschadigd en hij kan tijdens de setup n aantal files niet lezen
hoe kan ik nu mn besturings systeem XP HOME NL er fatsoenlijk opkrijgen, illegale praktijken (gekopieerde cds) dat wil ik niet want de updates werken dan niet

is er n mogelijkheid via medion n nieuwe cd te krijgen omdat ik toch n licensie heb op XP home NL?

mvg

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:35

Cyphax

Moderator LNX
Heb je Medion gebeld met deze vraag? Ik heb het idee dat zij dat veel beter weten dan wij namelijk. :P

Saved by the buoyancy of citrus

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Neem contact op met medion ;) Dan kom je er pas achter als het ook via medion kan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
heb niet zon goede band met medion
laptop al 2x terug gestuurd en hitte,beeldkaart en accu probleem blijven zich voordoen
vertrouw die gasten voor geen meter meer
maar oke zal bellen en posten wat ze me vertellen

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-03 08:33
Als je een licentie hebt kun je ook gewoon van een gekopieerde cd legaal Windows installeren, het gaat uiteindelijk om de code die je intoetst.

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Verwijderd

Topicstarter
ow zo en als die code als diefstal opgegeven is doet hij t niet via de update site maar als ie wel goed is doet ie t wel

dank je

• Iceszz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-03 20:13
Dan moet je wel een windows xp oem cd gekopieerd hebben, anders wordt je oem key niet geaccepteerd.
Er is natuurlijk wel een methode om een retail cd om te zetten naar een oem cd, dan moet je alleen ff zoeken.

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik was bij mijn laptop van ACER de cd kwijt.... Ik heb opgebeld, de code van xp doorgegeven en daarna kreeg ik gewoon netjes nieuwe thuis gestuurd. Ik neem aan dat dat bij Medion ook zo gaat.

suc6

Verwijderd

Double J schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:29:
Ik was bij mijn laptop van ACER de cd kwijt.... Ik heb opgebeld, de code van xp doorgegeven en daarna kreeg ik gewoon netjes nieuwe thuis gestuurd. Ik neem aan dat dat bij Medion ook zo gaat.

suc6
Ik denk dat dit een van de verschillen is die het prijsverschil tussen medion en acer etc. verklaart. Het zou zo moeten maar of het ook zo gaat...

Verwijderd

Topicstarter
heey ik heb reactie van medion gehad:
het was de volgende mail
--
We gaan de WindowsXP cd omruilen. Hiervoor doet u de cd in een speciale envelop
Hierin gaat ook de ingevulde garantiekaart en een kopie van de kassabon. De originele kassabon goed bewaren.

Met dit pakket gaat u naar het postkantoor. Hier geeft u aan dat u het pakket ongefrankeerd wil verzenden.
Op een vel papier vult u uw adresgegevens in en de onze:

Medion Service Center
RMA: 700477399
Postbus 7140
5980 AC Panningen

Ongefrankeerd verzenden aanvinken!!

U krijgt van het postkantoor een verzendbewijs met een 3SP nummer erop dit goed bewaren.
--
Mijn vraag is wat bedoelen ze met de speciale envelop en de garantiekaart?
heb ik die garantiekaart gehad van hun of moet ik die ergens vandaan halen en is t n gewone enveloppe met luchtkussens?

mvg reezer

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:35

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:51:
heey ik heb reactie van medion gehad:
Mijn vraag is wat bedoelen ze met de speciale envelop en de garantiekaart?
heb ik die garantiekaart gehad van hun of moet ik die ergens vandaan halen en is t n gewone enveloppe met luchtkussens?
De garantiekaart zou je dan moeten hebben lijkt me. Zoek daar eventjes naar. :)
De enveloppe kun je bij het postkantoor gewoon kopen als je 'm gaat versturen, ze zullen wel gewoon een bubbeltjesenveloppe zijn ja. Ik verwacht niet dat ze 'm terug gaan sturen met de aantekening "verkeerde enveloppe! probeer nog maar een keer" ofzo :P

[ Voor 36% gewijzigd door Cyphax op 10-11-2005 12:57 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
zal dan die kaart eens gaan zoeke:P
haha en als ik die ni meer heb dan gaak wel ff bellen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat een garantiekaart van je Medion PC nou met Windows Operating Systems te maken heeft is mij eigenlijk nogal onduidelijk :o ;)
Pagina: 1