Toon posts:

dazzle DVC120 met ulead?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dazzle DVC120 met de pinnacle studio 9.1 erbij geinstalleerd.
Nu loopt mijn geluid niet synchroon met mijn beeld.
Ik wil nu dus eens Ulead Videostudio 8 proberen,maar daar ziet hij mijn Dazzle niet. Ook met Ulead
dvd movie factory krijg ik hem niet geinstalleerd(bij source krijg ik geen dazzle)
Heb ik hier nog iets speciaal voor nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:55:
Ik wil nu dus eens Ulead Videostudio 8 proberen,maar daar ziet hij mijn Dazzle niet. Ook met Ulead
dvd movie factory krijg ik hem niet geinstalleerd(bij source krijg ik geen dazzle)
Oh ja ik ben bezig van VCR op te nemen.

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-02 18:54
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:55:
Ja, het bonnetje. Gewoon terug naar de winkel met die Dazzle-rommel.

Ik heb ook een Dazzle en was alleen maar aan het k*tten met dat ding om mijn video's gedigitaliseerd te krijgen. Heb twee dvd's gemaakt maar had sync-problemen als ik de filmpjes gebruikte. Verder was de hardware-software een ramp om aan de praat te krijgen en te houden. Drie van de vier keer als ik iets wilde opnemen gebeurde er helemaal niets, en zat ik maar te klikken en te herstarten totdat de REC-functie weer een keer werkte. En dat steeds opnieuw en zonder enige logica.

Alles wat met Pinnacle te maken heeft is troep. :r

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 04-11-2005 13:08 ]