Ik ben bezig met een cms in combinatie met (s)AJAX en PHP. Nu werkt het goed tot (volgens mij een aantal tekens) dat er teveel content in de textarea komt. Het textarea werkt samen met tinyMCE.
Stukje javascript waar hij op vast loopt:
Bij kleine teksten loopt hij het stukje javascript goed door, maar bij grotere teksten krijg ik een javascript fout. Kan 1 var maar een beperkt aantal tekens herbergen (255 ofzo?). Zo ja, hoe kan ik zorgen dat hij toch de gehele tekst doorgeeft, splitten?
Of is er een functie voor grotere stukken tekst. Ik zit iniedergeval vast.
(PS. Het ligt iniedergeval niet aan speciale tekens als " , ; : - / enz want ik heb tekst zonder leestekens gebruikt om te testen)
Stukje javascript waar hij op vast loopt:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function post_form_item() { tinyMCE.triggerSave(); var article_title = document.getElementById("article_title").value; var article_type = document.getElementById("article_type").value; var article_rank = document.getElementById("article_rank").value; var article_content = document.getElementById("article_content").value; var article_submit = document.getElementById("article_submit").checked; var article_preview = document.getElementById("article_preview").checked; x_postDBarticle(article_title, article_type, article_rank, article_content, article_submit, article_preview, showConfirm); } |
Bij kleine teksten loopt hij het stukje javascript goed door, maar bij grotere teksten krijg ik een javascript fout. Kan 1 var maar een beperkt aantal tekens herbergen (255 ofzo?). Zo ja, hoe kan ik zorgen dat hij toch de gehele tekst doorgeeft, splitten?
Of is er een functie voor grotere stukken tekst. Ik zit iniedergeval vast.
(PS. Het ligt iniedergeval niet aan speciale tekens als " , ; : - / enz want ik heb tekst zonder leestekens gebruikt om te testen)
[ Voor 4% gewijzigd door Bjk op 03-11-2005 14:31 ]