Hallo,
Voor mijn tante heb ik een poosje terug Direct ADSL go besteld.
Mooi pakket via het stabiele KPN netwerk, en nog tegen een super goeie prijs ook!
(Snap trouwens niet waarom het niet 19,95 is aangeziend at het deel is wat je bij andere providers aan KPN betaald, en er bij direct ADSL geen ISP zit
, maar das een ander verhaal)
Er zitten alleen uiteraard geen e-mail adressen en webspace bij
Mijn tante heeft nu Inbellen via Freeler, dus het e-mail adres kan ze gewoon blijven behouden bij Direct-ADSL.
Alleen nu willen mijn buren ook ADSL, uiteraard niet zo duur.
dus ook Direct-ADSL dacht ik.
Alleen zitten daar uiteraard nog steeds geen e-mail adressen bij
Heeft iemand suggesties waar je gratis e-mail adressen kan aanvragen die je via POP3 ophaalt (ook over het netwerk van andere ISP's), en gratis Spam en Virus filter levert.
Zat te denken aan Versatel Gratis accountje aan te vragen, maar daar moet je voor de Spam en Virus filter betalen...
Voor mijn tante heb ik een poosje terug Direct ADSL go besteld.
Mooi pakket via het stabiele KPN netwerk, en nog tegen een super goeie prijs ook!
(Snap trouwens niet waarom het niet 19,95 is aangeziend at het deel is wat je bij andere providers aan KPN betaald, en er bij direct ADSL geen ISP zit
Er zitten alleen uiteraard geen e-mail adressen en webspace bij
Mijn tante heeft nu Inbellen via Freeler, dus het e-mail adres kan ze gewoon blijven behouden bij Direct-ADSL.
Alleen nu willen mijn buren ook ADSL, uiteraard niet zo duur.
dus ook Direct-ADSL dacht ik.
Alleen zitten daar uiteraard nog steeds geen e-mail adressen bij
Heeft iemand suggesties waar je gratis e-mail adressen kan aanvragen die je via POP3 ophaalt (ook over het netwerk van andere ISP's), en gratis Spam en Virus filter levert.
Zat te denken aan Versatel Gratis accountje aan te vragen, maar daar moet je voor de Spam en Virus filter betalen...
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw