Outlook 2k3 + Gmail

Pagina: 1
Acties:

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
hallo,

Heb net mijn nieuwe SPVc550 binnen en nu wil ik mijn mail natuurlijk ook op mijn mobiel kunnen bekijken en mijn contacten via de pc kunnen beheren.

Nu heb ik een probleem.. Ik heb het gedaan volgens :
http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13278

Alleen kan ik wel mail Verzenden maar het ontvangen gaat niet goed

fout: Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de POP3-Server voor inkomende e-mail. Uw gebruikersnaam en wachtwoord worden niet geaccepteerd.

Terwijl voor uitgaande mail je ook dezelfde gegevens moet hebben.

Iemand een idee? (Het wachtwoord heb ik inmiddels 100* opnieuw geprobeerd ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je wel pop.gmail.com ingevuld en geen pop3.gmail.com? Een vergissing die vaak wordt gemaakt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• altec
jep.. ik heb alles zon beetje 10 x nagelopen... geen fout te ontdekken aan mijn zijde (heb ook al firewall aan/uit gedaan mocht ook niet helpen)

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
Je moet in gmail zelf ook instellen dat je je email wil afhalen via POP.

• vanenkelen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:49

vanenkelen

uhmmm.....speechless

Open deur, maar heb je alle instellingen gedubbelchecked? Zie ook opmerking hierboven.
Edit: laat maar, ik moet sneller leren tikken of eerst eens op bekijk bericht rammen voordat ik verstuur

Ik heb het thuis gewoon wel werkend ook met Outlook 2k3, maar het gebeurt inderdaad wel eens dat gmail het niet doet. Een paar uur later (of de volgende dag) werkt het onverklaarbaar maar waar wel. Het blijft natuurlijk een dienst met een beta status. De mogelijkheid bestaat dus ook, dat jij alle instellingen goed hebt staan, maar gmail gewoon even dwars ligt. Kan helaas niet voor je controleren of hij het bij mij doet op dit moment.

Edit2: Met lord-evil: erg belangrijk!

[ Voor 16% gewijzigd door vanenkelen op 03-11-2005 13:59 ]

• altec
Hmm.. ik krijg nu wel mail binnen.. misschien had het wat tijd nodig.. dit topic kan op slot wat mij betreft thanks voor reacties
Pagina: 1