Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[TRUECONTROL] Aansluitschema controller nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht, dus daar moet je je al geen zorgen over maken.

M'n Antec TrueControl 550W is een beetje om zeep geholpen (eigenhandig, uiteraard! :P), meer bepaald het connectortje dat je in die controlbay moet pluggen, je weetwel, dat 6-polig molexje. Hiervan waren enkele pinnetjes losgekomen wegens het veelvuldig verwijderen van de controllerbay. Met het idee dit zelf dan wel even op te lossen (ik had gedacht aan de draden gewoon rechtstreeks op het printplaatje te solderen) had ik alvast het connectortje losgeknipt en op tafel gelegd om dit later dus te kunnen uitvoeren. Maar ik heb een kat. En katten hebben de neiging graag met kleine onbekende dingetjes te spelen. Je raadt het al, ik ben die connector dus kwijt. op zich geen erg, ware het niet dat ik dus niet zo slim ben geweest om alvast de kleurvolgorde ergens op te schrijven ofzo. M'n PC valt op dit moment dus om de haverklap (voeding schakelt terug naar minimumwaarden zonder die bay, m'n 5V is op moment van schrijven 4,41V, 3.3 is 2.83V en 12V is 11.46V :X ) uit en dat is uiteraard niet bepaald leuk te noemen. Dus als een mede TrueControl-gebruiker me het plezier zou kunnen doen om een close up van die connector te bezorgen (liefst ingeplugd, draden goed zichtbaar) dan kan ik m'n PC herstellen en zal ik jullie nog maar 'ns heel dankbaar zijn.

Dank!

edit : en garantie is geen optie, ten eerste heb ik niets van verpakking/documenten meer en tweede is het hier Tweakers, en die sturen een voeding niet terug voor een idioot connectortje. Of wel dan? 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 13:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
geen TrueControl gebruikers hier? (nee toch?...) :/

Verwijderd

Ik zal morgen de bracket even losschroeven en een foto maken voor je :-)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:05:
Ik zal morgen de bracket even losschroeven en een foto maken voor je :-)
/me geeft LanVlam een stevige knuffel :P :+ ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoewel voedingen normaal in OH horen, is een soldeerproject in een voeding veel meer Case Modding & Electronica materiaal - ik ben er iig zeker van dat daar meer relevante kennis is :)

Move OH -> CME

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet bepaald 'in' de voeding, gewoon ff 6 draadjes op een plaatje en klaar. En LanVlam heeft me de oplossing al aangeboden, nu nog hopen dat ie het niet vergeet ;)

Verwijderd

http://img76.imageshack.us/img76/7409/true1ss.jpg

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Als je meer info nodig hebt dan hoor ik het wel. Veel succes.

Verwijderd

Topicstarter
Ronduit perfect :)
Duizendmaal dank m'n beste, die foto krijgt een plaatsje op minstens 6 verschillende media :P ;)
Pagina: 1