Ik heb heel internet al afgezocht, maar ik kan nergens vinden wat de responstijd is van een plasmascherm. Gezien het feit dat mijn broer professioneel gamet en een 50" plasmascherm heeft gewonnen wil ik hier even vragen of zo'n TV überhaupt wel geschikt is om op te gamen ivm responstijd. Het scherm heeft volgens mij een fosforlaag om inbranden tegen te gaan maar bij geeneen tv staat de respons van een plasma
.
Tjonge.. 50" plasma winnen, en dan nog zeuren 
Voor zover ik weet zit dat bij Plasma's wel goed hoor.
Voor zover ik weet zit dat bij Plasma's wel goed hoor.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Misschien een beetje offtopic, maar heeft zo'n 50" scherm wel een beetje een behoorlijke resolutie? Gezien de grootte van het scherm ziet het er misschien niet zo goed uit als het een 800x600 resolutie heeft.
wat je specifieke vraag betreft kan ik je niet helpen.
wat je specifieke vraag betreft kan ik je niet helpen.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Word dat plasmascherm gebruikt voor PC-gaming of voor consolegaming? Ik denk namelijk dat consolegames wel op dat soort dingen zijn berekend, kijk maar naar de xbox 360 demopods, die zijn standaard uitgerust met Samsung 720p LCD? schermpjes.
Verwijderd
'k heb een pdp-503hde en ik heb geen cijfers maar gamen gaat redelijk op zo'n ding. Ik doe dat op de xbox, fanatastisch is het niet maar het gaat wel. Resolutie is trouwens 1280 * 768
De reden dat je geen respons-time kan vinden, komt zo te zien doordat die er niet is. (beetje google zoeken gedaan).
BronIt's also because plasma screens don't have the response-time issues that make LCDs less than optimal for moving images such as video or games.
[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 03-11-2005 13:40 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Het probleem bij grote plasma schermen vaak niet de responstijd maar de lag/vertraging tussen het indrukken van je knoppen en de output op je scherm. Omdat de scaler chip van je scherm vaak een redelijke vertraging heeft. Het word hierdoor dan echt onmogelijk om goed op te gamen.
Echter niet elk scherm heeft hier last van zolang de beeldverwerkende chip maar snel genoeg is. Ik zou zeggen probeer het scherm gewoon uit en zie voor je zelf hoe goed het gaat.
Echter niet elk scherm heeft hier last van zolang de beeldverwerkende chip maar snel genoeg is. Ik zou zeggen probeer het scherm gewoon uit en zie voor je zelf hoe goed het gaat.
En anders verkoop je hem gewoon weer door en koop je een leuk kleiner scherm of een Lcd
[ Voor 3% gewijzigd door stefklep op 03-11-2005 13:48 ]
.. of je geeft het scherm gratis aan mij als je er niks mee kan
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Welk scherm is het.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1