[Ex 2003] Public folders zichtbaar maken

Pagina: 1
Acties:

• PeeCee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-02 22:03
Ik heb op de exchange 2003 public folders staan, maar deze zijn niet terug te vinden in outlook 2003 en kan er ook geen toevoegen.

Hoe krijg ik in godsnaam public folders bij de client?

Ik gebruik een .prf bestand om de outlook in te stellen bij logon. Moet dit hierin aangegeven worden? zo ja, waar en wat moet er komen te staan want ik kan er werkelijk niets over vinden.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
outlook 2003 laat idd default niet de public folders zien, er zit linksonderin op de balk een knopje 'mappenlijst' dan wordt de lijst wat groter...

of die je wel de 'public folder' structuur (incluus newsgroups) maar verder niks :? (check dan de rechten op die nieuw aangemaakte mappen, mischien zijn wel wel gewoon niet zichbaar voor je ;)

A wise man's life is based around fuck you

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Het is wel de goede gewoonte om dat even te vermelden. Check daarover nog even de Algemene gedragsregels (Netiquette).

Ik verplaats nog even je topic, want Exchange bespreken we niet in Windows Operating Systems, maar in Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• PeeCee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-02 22:03
Ik heb een prf file gebruikt voor outlook, dat is wat ik heb gedaan zoals al vermeld was in mijn eerste post.

Edit:
Mocht je dit geen toepassing vinden hebben op servers dan kun je nog een rits aan andere topics verhuizen naar software omdat enkel active directory geen 'software' is. Dus ik vindt je verhuis actie dus werkelijk nergens op slaan.

Maar ik heb het probleem gevonden, het bleek dat de permissie op de hoofdmap in exchange verkeerd stond waardoor hij uberhaubt de public folders niet wist te laden.

Bedankt voor de oplossing Zwelgje :)

[ Voor 31% gewijzigd door PeeCee op 03-11-2005 14:11 ]