Toon posts:

Dark Ages Of..

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi r33d3r,

Ik ben 3 dagen geleden begonnen met een spel maken en het verkeerd nu in een aardig speelbare staat al is het wat simpel maar ik voeg dagelijks dingen toe dus rustig.. er komt nog meer ;)

Het is trouwens een text-based game speelbaar met zo'n beetje elke normale browser.. voor geïnteresseerden:

Het is een spel in Middeleeuwse stijl, ridder te voet en te paard. ik ben bezig met een uitbreiding voor een kasteel en verdedigings werken. Meer informatie komt er aan.. ik zit nu niet op de PC waar ik het spel op maak.. Er is ook nog wat informatie op de site te vinden..

Dark Ages Of...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 12:01 . Reden: Meer info.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zou je niet een uitgebreidere startpost kunnen maken :?
Je verteld namelijk helemaal niets inhoudelijk over het spel zelf, en in SGD is dat wel gewenst ;)
offtopic:
en wie is r33d3r?

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 03-11-2005 11:54 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Zn site is net zo uitgebreid als z'n startpost. Met zo'n intro (of afwezigheid daarvan) krijg je geen spelers :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hydra schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:00:
Zn site is net zo uitgebreid als z'n startpost. Met zo'n intro (of afwezigheid daarvan) krijg je geen spelers :)
Relax.. ik heb veel te doen behalve aan dit spel te werken en ja de intro is niet zo spannend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:25

Fuelke

Forza Ferrari

Ik vind wat je nu nog maar hebt wel erg mager voor een topic. Het komt eerder als spam over. Vandaar dat ik het topic nu dichtgooi, want dit heeft veel weg van spam. Als je een pak verder staat met je spel en meer info kan geven, dan kan je een nieuwe kans krijgen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.