Toon posts:

dubbel pic's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k heb een klein probleempje. 'k heb een dir met zo'n 230 pic's. Veel van deze pic's zijn het zelfde maar met een andere naam. Bestaat er een proggie dat naar de plaatjes kijkt en checkt of er dubbelen tussen zitten? die die e.v.t. verwijderd, verlpaatst of hernoemd enz?

Verwijderd

Een programma waarmee je dit kunt automatiseren ken ik niet. Wel kun je acdsee gebruiken om dit handmatig te doen. Je stelt de browser dan in op thumbnails en ordent deze op size. Kleine moeite om dan de dubbele handmatig te deleten.

Succes. (tucows voor acdsee)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

als je ze lokaal op schijf hebt staan zou je ACDsee kunnen proberen (trial op tucows) hiermee kun je snel door image-bestanden in een map heenlopen maar het checken en verwijderen blijft handwerk

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
tnx! 't is toch iets.

• lolly
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 16:53
Ja, daar is een proggie voor. Ik gebruikt het al jaren. Het heet d'peg en is te downloaden van http://somewareonthe.net

Succes

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Windows XP doet trouwens ook thumbnail viewen, heb je geen ACDSee meer nodig...

Ik geef toe het is iets groter, maar XP heeft wel veeeeeel meer features dan ACDSee :)

Flickr

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-09 14:16

ThE_ED

Stuffed Animal

Op woensdag 06 februari 2002 15:47 schreef DeFeCt het volgende:
Windows XP doet trouwens ook thumbnail viewen, heb je geen ACDSee meer nodig...

Ik geef toe het is iets groter, maar XP heeft wel veeeeeel meer features dan ACDSee :)
meer features != beter

Ik ben fan van dingen

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 15:16

Nozzman

The bastards have landed.

Selecteer bij ACDSEE gewoon op grootte, en de plaatjes met dezelfde hoeveelheid bytes staan dan precies onder elkaar. Sim-pel. :)

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Pagina: 1