'k heb een klein probleempje. 'k heb een dir met zo'n 230 pic's. Veel van deze pic's zijn het zelfde maar met een andere naam. Bestaat er een proggie dat naar de plaatjes kijkt en checkt of er dubbelen tussen zitten? die die e.v.t. verwijderd, verlpaatst of hernoemd enz?
Verwijderd
Een programma waarmee je dit kunt automatiseren ken ik niet. Wel kun je acdsee gebruiken om dit handmatig te doen. Je stelt de browser dan in op thumbnails en ordent deze op size. Kleine moeite om dan de dubbele handmatig te deleten.
Succes. (tucows voor acdsee)
Succes. (tucows voor acdsee)
als je ze lokaal op schijf hebt staan zou je ACDsee kunnen proberen (trial op tucows) hiermee kun je snel door image-bestanden in een map heenlopen maar het checken en verwijderen blijft handwerk
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ja, daar is een proggie voor. Ik gebruikt het al jaren. Het heet d'peg en is te downloaden van http://somewareonthe.net
Succes
Succes
Windows XP doet trouwens ook thumbnail viewen, heb je geen ACDSee meer nodig...
Ik geef toe het is iets groter, maar XP heeft wel veeeeeel meer features dan ACDSee
Ik geef toe het is iets groter, maar XP heeft wel veeeeeel meer features dan ACDSee
meer features != beterOp woensdag 06 februari 2002 15:47 schreef DeFeCt het volgende:
Windows XP doet trouwens ook thumbnail viewen, heb je geen ACDSee meer nodig...
Ik ben fan van dingen
Selecteer bij ACDSEE gewoon op grootte, en de plaatjes met dezelfde hoeveelheid bytes staan dan precies onder elkaar. Sim-pel.
Pagina: 1