Toon posts:

Alle soorten interne kabels, connectors etc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was op zoek naar een verloop kabel van mijn front firewire (2x5 stekker) naar een gewone firewire stekker. Ik heb namelijke geen aparte firewire aansluiting op mijn moederbord zitten.

Deze heb ik uiteindelijke gevonden bij www.frontx.com.

Tot mijn verbazing hebben ze op deze site alle mogelijke kabels, verloopkabels, connectoren, etc. Je kunt zelfs je eigen front pannel maken.

Dus voor iedereen die op zoek is naar interne kabels of verloopkabels, kijk dan even op:
http://www.frontx.com

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:06

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Leuke site, en ze hebben inderdaad veel. Wel is het een aardig dure hobby: voor 3 tientjes heb je zo'n sweex multipanel wat prima werkt en zat aansluitingen heeft.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-02 13:08
je eerste bericht en dan zoiets posten, ik zeg SPAM!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 21:31

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

addictive schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:48:
Ik zeg zeer handig ik zoek zelf ook wel regelmatig naar verschillende kabels voor intern (behuizing) gebruik. De meeste computershops hebben toch vaak maar een beperkt assortiment in deze materialen.... en addictive..... waar slaat jouw reactie op? Laat dergelijke reactie achterwege a.u.b. dank u. ;) Mochten dergelijke topics niet gewenst zijn dan grijpt een mod-je wel in. :)

[ Voor 22% gewijzigd door _Dune_ op 03-11-2005 12:01 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
addictive schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:48:
Andere mensen een beetje op weg helpen kan geen kwaat.

Ik ben al maanden op zoek naar dit soort dingen en eindelijk bij dit bedrijf tegen gekomen. Is ook nergens anders verkrijgbaar! Mag dus, naar mijn mening, wel even vermeld worden.

Doe hier alleen je voordeel mee. Een duur moederbord kopen voor bv. alleen de firewire aansluiting geïntegreerd is hierdoor niet meer nodig.