Toon posts:

KPN Direct met Wanadoo Livebox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Vandaag zou mijn nieuwe ADSL lijn van KPN Direct erin worden geschoten. Ik heb echter nog geen modem ontvangen van KPN. Dit duurt nog zeker een week. Wel heb ik nog mijn Wanadoo Livebox. Kan iemand mij aangeven of ik deze Livebox ook kan gebruiken in combinatie met een KPN Direct aansluiting?

Thanks

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:05
Waarschijnlijk gaat dat wel lukken. Je kunt je VPI/VCI instelling wel wijzigen in de Livebox. De LB is namelijk ook een gewone ADSL modem. Ik ben 100 % zeker of het gaat lukken.

Verwijderd

Technisch wel ja, maar je moet wel de goede configuratie en de mogelijkheid hebben die in te stellen.
En een Alcatel modem lijkt me heel wat fijner dan die Livebox. Valt heel wat minder snel uit elkaar,
enzo. Altijd fijn :)

Verwijderd

Topicstarter
En die instellingen kan ik gewoon opvragen bij de KPN ADSL Helpdesk?

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:39:
En die instellingen kan ik gewoon opvragen bij de KPN ADSL Helpdesk?
Ik denk zelfs in de handleiding, of anders bij KPN. Ze kunnen ook moeilijk gaan doen als je zegt dat je een Livebox hebt.

Op http://www.adslgebruikers.nl/ftopict-797.html staat nog het een en ander uitgelegd. Heb zo snel niet wat meer kunnen vinden (gaat ook niet echt over KPN, alleen een beetje). Op de site van KPN kon ik niet zo snel iets vinden.....