[XP] Inverted mouse in xp mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Eagle_1
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-03 13:45
Ik ben op zoek naar iets van een tooltje/driver/tweak zodat je muist in windows inverted is.
En dan iets waar de X-as en de Y-as inverted zijn.

Zit nl als volgt, gaat hier om een gebruiker die de muis omdraait, dus muisknoppen naar onder.
Dit in verband met RSI problemen.

Iemand een id hoe of waarmee ik in Windows XP de muis op zowel de X- als de Y-as inverted kan krijgen....

Heb internet al aardig afgezocht maar kan weining to niets vinden....

Heb je iets of een id... plsss let me know!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Al gedacht aan een Trackball van Logitech ( http://www.logitech.com/i...NL,crid=2141&categoryid=6 )

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/132.gif

Anders de Arbo arts laten adviseren, er zijn aangepaste invoerapparaten voor mensen met RSI.

[ Voor 37% gewijzigd door aReaRe op 03-11-2005 08:37 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:23

ThunderNet

Flits!

Ik zou als eerste voor het advies van Riemer gaan, als dit geen optie is zou je verder moeten kijken.

Het moet absoluut mogelijk zijn, alleen ben ik bang dat je al snel tegen custom-made drivers aanloopt, en omdat in een bedrijf te gebruiken? Zet ik zo mijn vraagtekens bij.
Ook kun je even met logitech contact opnemen in hoeverre er opties zijn dit te doen.

Maar ik zou toch een ander invoerapparaat gaan gebruiken, waarmee je collega minder last van z'n RSI heeft.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even wat ?'s uit je topic titel gehaald, dat staat zo raar :)

Verwijderd

[edit]laat maar, ik zat weer niet op te letten

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 15:49 ]

• Eagle_1
ThunderNet schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:16:
Ik zou als eerste voor het advies van Riemer gaan, als dit geen optie is zou je verder moeten kijken.

Het moet absoluut mogelijk zijn, alleen ben ik bang dat je al snel tegen custom-made drivers aanloopt, en omdat in een bedrijf te gebruiken? Zet ik zo mijn vraagtekens bij.
Ook kun je even met logitech contact opnemen in hoeverre er opties zijn dit te doen.

Maar ik zou toch een ander invoerapparaat gaan gebruiken, waarmee je collega minder last van z'n RSI heeft.
Tsja... is cker het beste....
maar zou nu gewoon prettig zijn als ik nu ff de muis om kon draaien...
Verder ben ik ook wel benieuwd of het wel kan :P

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

volgens mij heb ik wel eens van die irrtante proggies gezien die dat deden. Weet alleen geen naam meer

Multimonitor is relax :P

• Eagle_1
MeIsTwisted schreef op donderdag 03 november 2005 @ 19:22:
volgens mij heb ik wel eens van die irrtante proggies gezien die dat deden. Weet alleen geen naam meer
Iemand die het nog wel weet? :)
Pagina: 1