Ik heb de laatste tijd problemen met mijn videokaart (fannetje draait niet meer zo soepel als hij hoort te draaien en wil de pc dus wel eens uitgaan). Ik besloot om mijn geluidskaart die er dicht op zit maar even te verplaatsten. Wel zat er even een kabel in de weg, bleken van die USB pinnetjes te zijn.
Dus kon ik mooi effe gaan opzoeken hoe de volgorde inelkaar zat. Nou, pinnetjes zitten weer goed.
Ik druk op de power button.. gebeurt er dus niks.
Wel zie ik dat er gewoon nog een groen lampje brand op mn moederbord, ook brand het lampje bij de netwerkaansluiting. Maar thats it. Ik dacht eigenlijk ook dat het knopje op de voeding normaal hoort te branden als die knop is ingedrukt maar hij brandt niet.
voeding is dacht ik 1,5 jaar oud. Levicom 450 Watt.
Wat is er hier aan de hand
Dus kon ik mooi effe gaan opzoeken hoe de volgorde inelkaar zat. Nou, pinnetjes zitten weer goed.
Ik druk op de power button.. gebeurt er dus niks.
Wel zie ik dat er gewoon nog een groen lampje brand op mn moederbord, ook brand het lampje bij de netwerkaansluiting. Maar thats it. Ik dacht eigenlijk ook dat het knopje op de voeding normaal hoort te branden als die knop is ingedrukt maar hij brandt niet.
voeding is dacht ik 1,5 jaar oud. Levicom 450 Watt.
Wat is er hier aan de hand
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 05:04 ]