Toon posts:

PC op afstand besturen op TV

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn pc eigenlijk op afstand kunnen besturen zodat ik eigenlijk vanuit mijn luie bed nog een spel op mn pc kan spelen maar dat ik dan beeld krijg op mijn tv. Natuurlijk wil ik dan ook gewoon beschikken over mijn muis en toetsenbord en natuurlijk geluid.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen want ik heb al een dikke 2 uur op de forum gezocht maar kon niks vinden.

alvast bedankt

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:08
Hoe ver zijn beide van elkaar verwijderd?

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-02 20:27
TV-out ?
zie ook (De grote tv-out FAQ)

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:04

GVR

kabeltje voor beeld en geluid erop en gamen met draadloos toetsenbord en muis?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:56
inderdaad, tv-out en draadloos toetsenbord en muis.. al moet je dan wel een goed matje zoeken.. :)

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Freaky Gabbur schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:27:
kabeltje voor beeld en geluid erop en gamen met draadloos toetsenbord en muis?
draadloze muis en toetsenbord zal niet werken omdat het door een muur moet maar kabel voor beeld zal nog wel lukken maar voor mn geluid niet heeft iemand een betere oplossing>?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2005 14:52 ]

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:50:
[...]

draadloze muis en toetsenbord zal niet werken omdat het door een muur moet maar kabel voor beeld zal nog wel lukken maar voor mn geluid niet heeft iemand een betere oplossing>?
Draadloos beeld/geluids setje :/ en draadloos tb en muis werkt wel hoor, zeker als het in de kamer ernaast is, en als je een kabel voor de tv kunt trekken dan kun je toch ook een kabel trekken voor geluid en eventueel tb en muis... :X

Beetje erg makelijke vraag denk ik zo... beetje mediacenter idee.

Denk er wel aan dat gamen op een tv niet zo mooi is als bijvoorbeeld een xbox omdat deze resoluties heel anders zijn

Je kunt een mooie wanddoos maken met daarop aansluitingen voor je geluid en video en in de door een zender/ontvanger voor draadloos tb en muis

[ Voor 27% gewijzigd door Koenzie op 03-11-2005 15:45 ]

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mischien is zoiets als dit wat:
Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/products/300/13814.jpg

maar dan een die de signalen van toetsenbord en muis kan versturen

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1