Toon posts:

Draadloos - Reset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een draadloze verbinding en die werkt perfect, maar ik kan niet op de router geraken:
als ik 192.168.2.1 ingeef, dan krijg ik een meldeing dat de pagina niet kan weergegeven worden. Voorheen lukte het wel, maar plots niet meer. Hoe kan ik dat oplossen of kan ik de router resetten vanop afstand, want ik zit op kot en de router staat op een andere kamer en die persoon is er niet.
Het is een belkin router ( een platte zilvere ), als dat terzake doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 23:09 ]

Verwijderd

Pas geleden ook gehad. Wel de router kunnen pingen, maar niet via IE / FF kunnen benaderen.
Na de temps leeggegooid te hebben ook nog altijd niet.
Toen maar de router uit/aan gezet.
Toen ging het wel.
Maar, die persoon is er niet zeg je...

resetten in de betekenis van het woord zou ik sterk afraden omdat je dan al je settings kwijt bent ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dan zal ik maar eventjes wachten tot als die terug is, want het is nogal ambetant als ik hier volk over de vloer krijg die op internet willen, maar ze niet online krijg....

Bedankt

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-10-2025
wat je het beste kan doen en wat hierboven was aangeraden is fftjes de stroom eraf halen 10 seconden wachten en weer erop.

is't een modem/router of alleen router? en kan je op het zelfde moment nog wel het internet op?

ook probeer via dos een telnet te doen naar de router op poort 80.

Verwijderd

Doe eens een uitdraai van ipconfig /all, dan kan je controleren of je het juiste IP-adres probeert.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-04 17:58
Misschien een idee om dit probleem in de FAQ te zetten? Want het komt nu wel errug vaak voorbij :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Het is het juiste adres. Ik zal iets laten weten als ik aan de router (enkel een router) kan en em effe utizette en dan zal ik laten wetne of het gelukt is.
Pagina: 1