Twee weken geleden, deed m'n toetsenbord het niet meer. Dus ik denk, de batterijen zullen wel op zijn (hebben er ruim een jaar ingezeten). Dus ik heb snel maar een simpel PS/2 toetsenbordje met draad aangesloten, en kon zo verder typen.
Echter gisteravond wou ik m'n oude vertrouwde draadloze tobo maar weer eens gaan gebruiken.
Ik doe er nieuwe batterijen in. druk op de connect button op de mouse-dock (Logitech Desktop MX) en de connect op het toetsenbord, de ledjes gaan flikkeren.
Ik wil typen... maar hij lijkt niet te reageren
Het gekke is, dat de F-lock functie het wel lijkt te doen (het ledje op mouse-dock gaat aan en uit) en als je op de sleep-knop drukt, gaat windows ook naar sleep-mode. Maar gewoon typen wil dus niet. (Lock-lampjes reageren ook niet)
Dingen die ik al geprobeerd heb:
Maar... ook de BIOS kom ik niet door op del te drukken met dat toetsenbord. Dus zou het toetsenbord stuk zijn?
Als het toetsenbord stuk zou zijn, waarom doen de F-lock functie, en sleep-knop het dan wel
Kan iemand mij uit de brand helpen.. Want ik weet het niet meer
De website van Logitech kan ik dit probleem ook niet vinden. En via de search stuit ik steeds op topics waar het toetsenbord hapert (en dus wel reageerd).
Samengevat:
Muis doet het wel.
Toetsenbord lijkt het niet te doen, maar F-lock knop, en sleep-mode doet het wel.
Echter gisteravond wou ik m'n oude vertrouwde draadloze tobo maar weer eens gaan gebruiken.
Ik doe er nieuwe batterijen in. druk op de connect button op de mouse-dock (Logitech Desktop MX) en de connect op het toetsenbord, de ledjes gaan flikkeren.
Ik wil typen... maar hij lijkt niet te reageren
Het gekke is, dat de F-lock functie het wel lijkt te doen (het ledje op mouse-dock gaat aan en uit) en als je op de sleep-knop drukt, gaat windows ook naar sleep-mode. Maar gewoon typen wil dus niet. (Lock-lampjes reageren ook niet)
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Andere USB poort
- Logitech iTouch installeren (geeft foutmelding dat ik geen geldig OS zou hebben (Win XP SP2))
- Logitech Setpoint installeren, (doet niks)
- Op de PS/2 poorten pluggen (muis doet het wel, tobo niet)
- Drivers uninstallen (op 20 verschillende manieren, etc. etc.
- Nog meer dingen
Maar... ook de BIOS kom ik niet door op del te drukken met dat toetsenbord. Dus zou het toetsenbord stuk zijn?
Als het toetsenbord stuk zou zijn, waarom doen de F-lock functie, en sleep-knop het dan wel
Kan iemand mij uit de brand helpen.. Want ik weet het niet meer
De website van Logitech kan ik dit probleem ook niet vinden. En via de search stuit ik steeds op topics waar het toetsenbord hapert (en dus wel reageerd).
Samengevat:
Muis doet het wel.
Toetsenbord lijkt het niet te doen, maar F-lock knop, en sleep-mode doet het wel.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?