ik heb kort geleden een programmaatje van een hp (foto) printer van mijn computer af verwijdert, maar dat had ik pas kort, en ook voordat ik dat had kon ik prima printen. maar sindsdien zegt de computer als ik iets wil printen dat er geen printer geinstalleerd is. als ik dan vervolgens (opnieuw) een printer wil installeren, komt er te staan dat de print spooler-service niet actief is, en dan kan ik op oke klikken en verder niks.
ik heb van alles geprobeerd, gewoon de printer aangesloten, paar keer aan en uit, maar ik kom er gewoon niet uit... heeft iemand de oplossing?
(ik heb dit topic maar onder software geplaatst, omdat de printer prima print bij een andere computer, en het dus aan de software op mijn computer ligt...
)
ik heb van alles geprobeerd, gewoon de printer aangesloten, paar keer aan en uit, maar ik kom er gewoon niet uit... heeft iemand de oplossing?
(ik heb dit topic maar onder software geplaatst, omdat de printer prima print bij een andere computer, en het dus aan de software op mijn computer ligt...