[N90] Hoe zit het met de trilfunctie?

Pagina: 1
Acties:

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05-2025
Beste mensen,

Ik heb vandaag dan eindelijk mijn Nokia N90 gekregen na 3 weken te moeten wachten omdat hij nergens meer te koop was in Amsterdam.. Nu heb ik hem en nu vraag ik me af of er ook nog een trilfunctie opzit. Wat ik ben er nog niet achter gekomen. En als ik wordt gebeld trilt ie niet :P

Ik heb al gezocht of ik iets kon vinden maar niets erover..
Wie helpt mij verder want een phone zonder trilfunctie wil je vandaag de dag niet meer :S

iRacing Profiel

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 17:17

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

www.nokia.nl

volgensmij zit ie er nie op, er loopt hier nog een groter topic over Nokia N dat kan je ook nog ff doorlezen!

Are you following me, Are you following me?

• jvaneijk
hmm wat een klote ding dan wat heb je tegenwoordig nou nog aan een telefoon zonder trilfunctie?

iRacing Profiel

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Mja, je had ook van te voren kunnen kijken naar de specs van het toestel, had je een hoop ellende gescheeld.....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• jvaneijk
ja das idd waar maar je gaat er vanuit dat op iedere nieuwe tel een trilfunctie zit omdat die niet meer weg te denken is uit een zakelijke telefoon met alles erop en eraan :|

iRacing Profiel

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

True, echter zijn er nog steeds zat foons te vnden die van alles missen wat imo een zakelijk toestel wel zou moeten hebben...
Camera's hebben die stomme dingen allemaal. bluetooth weer niet...
Tel is om mee te bellen.......

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

jvaneijk schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:08:
ja das idd waar maar je gaat er vanuit dat op iedere nieuwe tel een trilfunctie zit omdat die niet meer weg te denken is uit een zakelijke telefoon met alles erop en eraan :|
komen nog meer mobieltjes zonder tril. Toestellen met harde schijf bijvoorbeeld: het trillen kan nogal wat storingen veroorzaken, overigens ook bij gewone toestellen kan de trilstand veel verkeerd doen
Pagina: 1