Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[gezocht] testers voor web/sms agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aan alle intensief sms-ende internetters,

Met mijn nog jonge bedrijf staan we op het punt een coole (al zeg ik het zelf :)) nieuwe service te lanceren. Het gaat om een online agenda waarmee je ook kunt communiceren met je mobieltje via sms. Handig als je een afspraak wilt maken terwijl je in de kroeg zit bijvoorbeeld. De service geeft je ook een sms-je om je aan een afspraak te herinneren. Afijn .. genoeg teasers .. ik noem geen url, want ik wil niet spammen, al helemaal niet in mijn eerste post.

In dit forum zitten volgens mij precies het soort mensen die hier gebruik van zouden willen maken.
Vandaar dat ik hier een oproep doe voor testers.

Wij zoeken een 5 tot 10 tal mensen die nieuwe functies voor de dienst willen uittesten. Als tegenprestatie kun je geheel gratis gebruik maken van de betaalde functies van de dienst. Daarbij heb je dan altijd als eerste de beschikking over de laatste nieuwe features.

Ik hoop dat deze oproep niet in strijd is met de ongeschreven regels van dit forum. Natuurlijk heb ik eerste de sticky regels doorgelezen en het lijkt ok. Als de oproep door de keuring komt dan zal ik later url en/of emailadres plaatsen. Hoewel mijn emailadres vrij gemakkelijk te achterhalen is :)

proost!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:59
Ik ben zeer geinteresseert.
Je kan mij ook bereiken op alexander (at) mrfatmen (dot) nl

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik ben hier ook zeker zeer geinteresseerd in!

Email me at: Colin (dot) baak (apenstaartje) gmail (dot) com!!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Het algemeen beleid #spam

Lees die maar eens :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
offtopic:
Ik ben geinstreseerd :) Mn mail vind je onder mn naam :)

Spammm Mag niet ^^^^^^^^

Het algemeen beleid #spam

[ Voor 52% gewijzigd door DaannO op 02-11-2005 21:37 ]

Verwijderd

x_morpheus (at) hotmail (dot) com

Zou toch wel een leuk dingetje zijn ;-)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 15:44
Spam.
Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:
Aan de reacties hier te zien is het niet echt ongewenst, wel?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
cls schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:38:
[...]

Aan de reacties hier te zien is het niet echt ongewenst, wel?
Volgens ons niet nee. Maar volgens de policy en de mods wel.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 15:44
DaannO schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:39:
[...]

Volgens ons niet nee. Maar volgens de policy en de mods wel.
Tja ik ben het opzich wel met je eens maar waar staat dat het ongewenst bij de mods hoort te zijn ipv bij de users die hier misschien wel graag aan mee deel willen nemen.

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geintereseerd :)

f.schothorst [at] home.nl

Heeft ook een computer!

• reul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-11 20:21
Ook ik ben geinteresseerd

info@raoulbrouns.nl

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Leuk initiatief, doch in strijd met de geschreven regels waarvan de linkjes al gegeven zijn ;)

Bij dit soort dingen geldt op z'n minst dat er even gemaild moet worden met een modje van dit forum.

Inmiddels hebben zich al enkele gegadigden aangeboden, dus lijk je me wel mee uit de voeten te kunnen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.