Aan alle intensief sms-ende internetters,
Met mijn nog jonge bedrijf staan we op het punt een coole (al zeg ik het zelf
) nieuwe service te lanceren. Het gaat om een online agenda waarmee je ook kunt communiceren met je mobieltje via sms. Handig als je een afspraak wilt maken terwijl je in de kroeg zit bijvoorbeeld. De service geeft je ook een sms-je om je aan een afspraak te herinneren. Afijn .. genoeg teasers .. ik noem geen url, want ik wil niet spammen, al helemaal niet in mijn eerste post.
In dit forum zitten volgens mij precies het soort mensen die hier gebruik van zouden willen maken.
Vandaar dat ik hier een oproep doe voor testers.
Wij zoeken een 5 tot 10 tal mensen die nieuwe functies voor de dienst willen uittesten. Als tegenprestatie kun je geheel gratis gebruik maken van de betaalde functies van de dienst. Daarbij heb je dan altijd als eerste de beschikking over de laatste nieuwe features.
Ik hoop dat deze oproep niet in strijd is met de ongeschreven regels van dit forum. Natuurlijk heb ik eerste de sticky regels doorgelezen en het lijkt ok. Als de oproep door de keuring komt dan zal ik later url en/of emailadres plaatsen. Hoewel mijn emailadres vrij gemakkelijk te achterhalen is
proost!
Met mijn nog jonge bedrijf staan we op het punt een coole (al zeg ik het zelf
In dit forum zitten volgens mij precies het soort mensen die hier gebruik van zouden willen maken.
Vandaar dat ik hier een oproep doe voor testers.
Wij zoeken een 5 tot 10 tal mensen die nieuwe functies voor de dienst willen uittesten. Als tegenprestatie kun je geheel gratis gebruik maken van de betaalde functies van de dienst. Daarbij heb je dan altijd als eerste de beschikking over de laatste nieuwe features.
Ik hoop dat deze oproep niet in strijd is met de ongeschreven regels van dit forum. Natuurlijk heb ik eerste de sticky regels doorgelezen en het lijkt ok. Als de oproep door de keuring komt dan zal ik later url en/of emailadres plaatsen. Hoewel mijn emailadres vrij gemakkelijk te achterhalen is
proost!