Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Win XP, super traag, ccapp.exe prefetch?

Pagina: 1
Acties:

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 19:29

pro_6or

amateur_60r

Topicstarter
Hallo Allemaal,

mijn PC is sinds een tijdje erg traag en hij wordt nog steeds trager, alles werkt wel maar heel traag.

Ik heb Norton en heb ook hitman Pro meermaals gedraaid maar kan geen vrius vinden.

Nu heb ik al even zitten zoeken en verdenk ik een virus ervan zich als ccapp.exe te vermommen.

ccapp.exe staat op zich in de juiste directory maar ik vind er ook een in de map prefetch, is dit normaal of is dit een virus?

een treffende spreuk

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
http://www.liutilities.co...pro/processlibrary/ccapp/

Is iets van Norton maar ook:

Note: ccapp.exe is also a process belonging to the media.fastclick adware which creates advertising popups on your computer and sends Internet usage information back to it's company's servers. This is a registered security risk and should be terminated immediatly

[ Voor 60% gewijzigd door falcon2001 op 02-11-2005 21:04 ]

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Om er zeker van te zijn, scan het bestand (die in de Prefetch folder) eens op Jotti's online malware scan. Gebruik vervolgens een van de virusscanners die het bestand als malware herkent. :)

Signature

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Het is normaal dat het bestand in de prefetch map staat.

Met Windows XP werd dit geintroduceerd als een performance feature :) De PE headers van de executable worden dan ook meteen goed gealigned.

PS:
Als je het eng vindt, kan je hem ook gewoon uit de prefetch map verwijderen.

[ Voor 18% gewijzigd door Lethalis op 04-11-2005 09:18 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 19:29

pro_6or

amateur_60r

Topicstarter
Bedankt allemaal,

Ok helemaal duidelijk.
Ik zal zeker nog de malware scan doen, maar ik ben bang dat het formatteren gaat worden!

Vr. Gr. Wouter

een treffende spreuk