Ik heb kabelinternet bij Sonera. Het is oppeens onmogelijk om op internet te komen via m'n P3. Dit werkte altijd perfect, internet kwam daar binnen en werd daarvandaan doorgestuurd over een intern netwerkje. Ik gebruik hiervoor 2 realtek netwerkkaartjes, een 10mbit en een 10/100mbit. Het maakt niet uit welk kaartje ik voor internet en welke ik voor lan gebruik..internet is dood en lan werkt altijd.
Zelfs na een schone windows installatie(deltree c:\windows) wil het niet werken.
Maar als ik dan de internet-stekker in een 486 pc'tje steek werkt het perfect! Ik snap er niks meer van...
Die realtek kaartjes gebruiken overigens hetzelfde irq, maar hebben geen zichtbaar conflict. Een kaart uitschakelen in hardware profiel werkt ook niet.
Iemand suggesties?
Zelfs na een schone windows installatie(deltree c:\windows) wil het niet werken.
Maar als ik dan de internet-stekker in een 486 pc'tje steek werkt het perfect! Ik snap er niks meer van...
Die realtek kaartjes gebruiken overigens hetzelfde irq, maar hebben geen zichtbaar conflict. Een kaart uitschakelen in hardware profiel werkt ook niet.
Iemand suggesties?
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.