Ik heb een heel vreemd probleem.
Voor m'n opleiding (verpleegkunde) heb ik een heel stel cd-roms van vaardigheidsonderwijs. De software op deze cd-rom is niet echt het nieuwste van het nieuwste, (1998) en ik denk dat ik daarom problemen heb met deze software.
Ik neem even als voorbeeld de cd-rom Observatietechnieken. De cd-rom hoort te starten door op OT.exe te klikken. Helaas, na het klikken verschijnt er een venster:
Director player 6.0
This program requires at least 3mb of virtual memory to run!
[ok]
Ik dacht gelijk aan compatibiliteitsproblemen, maar helaas alle modussen werken niet. Win95, Win98 ME, resolutie aanpassing etc... werken allemaal niet.
Omdat deze cd-rom vaardigheden bevat die ik echt moet kennen, raak ik een beetje in paniek.
Wie heeft tips?
Specs van m'n pc zijn:
AMD athlon Xp 2700+
1024MB geheugen (DDR400/pc3200)
Nvidia FX5700Le (128MB DDR Ram)
1x Hitachi 250GB harddisk
1x Samsung 80GB harddisk
Asus A7n8x-e Deluxe (nforce chipset) moederboard
Voor m'n opleiding (verpleegkunde) heb ik een heel stel cd-roms van vaardigheidsonderwijs. De software op deze cd-rom is niet echt het nieuwste van het nieuwste, (1998) en ik denk dat ik daarom problemen heb met deze software.
Ik neem even als voorbeeld de cd-rom Observatietechnieken. De cd-rom hoort te starten door op OT.exe te klikken. Helaas, na het klikken verschijnt er een venster:
Director player 6.0
This program requires at least 3mb of virtual memory to run!
[ok]
Ik dacht gelijk aan compatibiliteitsproblemen, maar helaas alle modussen werken niet. Win95, Win98 ME, resolutie aanpassing etc... werken allemaal niet.
Omdat deze cd-rom vaardigheden bevat die ik echt moet kennen, raak ik een beetje in paniek.
Wie heeft tips?
Specs van m'n pc zijn:
AMD athlon Xp 2700+
1024MB geheugen (DDR400/pc3200)
Nvidia FX5700Le (128MB DDR Ram)
1x Hitachi 250GB harddisk
1x Samsung 80GB harddisk
Asus A7n8x-e Deluxe (nforce chipset) moederboard
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4