Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung D500 nummers naar Simkaart kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn MDA Vario ontvangen. Nu wil ik de nummers van mijn oude D500 naar mijn Sim kaart kopieren. Maar zie helaas geen enkele manier om dit te doen.

Heeft iemand voor mij de goude tip of is dit simpelweg niet mogelijk?

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:07
als je samsung software gebruikt, easystudio 2.0 pim, dan kan je al je contacts copieren naar je simkaart, werkt makkelijk.

note: om te verbinden via bluetooth moet je wel eerst serial port connecten, in easystudio kan je aangeven welke compoort je gebruikt, de rest is vanzelfsprekend denk ik. easystudio trouwens te downloaden bij site van samsung, suc6

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:46:
Ik heb zojuist mijn MDA Vario ontvangen. Nu wil ik de nummers van mijn oude D500 naar mijn Sim kaart kopieren. Maar zie helaas geen enkele manier om dit te doen.

Heeft iemand voor mij de goude tip of is dit simpelweg niet mogelijk?
De tel zelf kan het absoluut niet nee. De post hier boven zou wel moeten werken alleen is het een heikelpunt om via bt te verbinden met pim and file manager :(

• Mouki_9
een bluetooth serial port connecten is toch niet zo moeilijk voor de gemiddelde tweaker ;)
en bij de samsung d500 topics kan je hier ook veel info over vinden...

• DaannO
Mouki_9 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:05:
een bluetooth serial port connecten is toch niet zo moeilijk voor de gemiddelde tweaker ;)
en bij de samsung d500 topics kan je hier ook veel info over vinden...
Hehe dan ken jij pim and filemanager nog niet FRIND :P

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de tips jongen, ik heb pim een keer aan de praat gekregen. dus dat moet hoop ik wel lukken. Ik ben alleen de cd kwijt maar die software vind ik wel.

Ik weet alleen dat er ook een ander programmatje was dat dat kon. ben alleen de naam vergeten. Weet iemand over wel programmatje ik het heb?

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:08:
Thanks voor de tips jongen, ik heb pim een keer aan de praat gekregen. dus dat moet hoop ik wel lukken. Ik ben alleen de cd kwijt maar die software vind ik wel.

Ik weet alleen dat er ook een ander programmatje was dat dat kon. ben alleen de naam vergeten. Weet iemand over wel programmatje ik het heb?
Je kan pim and file manager ook op de site van samsung vinden. T andere prog zit op het puntje van mn lippen maar schiet me net niet te binnen. kom zo :P

• Mouki_9
DaannO schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:06:
[...]

Hehe dan ken jij pim and filemanager nog niet FRIND :P
ehmmm, ik had 'm bij de eerste try aan de praat, no problemos.......
alleen mijn d500 beu nu...... dus zaterdag een w800 halen ;)

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Als het goed is krijg ik morgen of later deze week de samsung u700 thuis, maar wil dus al m'n contacten van telefoon naar sim kopiëren. Echter, het lukt me dus niet via pim file manager 2.0. Ik krijg gewoon geen verbinding. Waarschijnlijk zit het probleem bij de COM poorten aangezien ik gewoon geen poort kan selecteren bij PIM en dus blijft het programma de hele tijd in offline modus. Heb inmiddels via google en GoT gezocht, maar voor dit probleem heb ik nog niet de juiste (of meer de niet werkende oplossing) gevonden.

Kheb een Asus F3JP laptop en probeer dus via bluetooth te connecten, maar het werkt niet zoals ik wil :?

Iemand een oplossing hiervoor?
Pagina: 1