Ik kreeg deze onderstaand email in me mailbox. Nu is mijn vraag of hier ook nog mensen aan mee gaan doen die hier op GoT zitten en Demon hebben.
Op zich lijkt me dit wel mooi om te testen en zo dan meteen je mening kan gegeven of het nu wel of niet wat is.
Maar heeft dit ook nog neven effecten voor je huidige ADSL lijn? Aangezien je een ADSL 2+ modem van hun krijgt + een analoge telefoon. En ik wil me ZyXel 650r eigenijk nog niet inruilen omdat ik daar zeer tevrden over ben
Ik heb me zelf opgegeven dus ik ben benieuwd? Vooral naar de niuwe ADSL2+ modem.
topic titel kon beter [VOiP] staan ipv [Demon]
Op zich lijkt me dit wel mooi om te testen en zo dan meteen je mening kan gegeven of het nu wel of niet wat is.
Maar heeft dit ook nog neven effecten voor je huidige ADSL lijn? Aangezien je een ADSL 2+ modem van hun krijgt + een analoge telefoon. En ik wil me ZyXel 650r eigenijk nog niet inruilen omdat ik daar zeer tevrden over ben
Ik ben zelf niet zo`n super beller maar hier in huis wandelen er wel redelijk wat rond die dat wel doen dus dat zal wel goed komen.Geachte klant,
In het eerst kwartaal van 2006 introduceert Demon digitale telefonie.
Voor een goede introductie van deze nieuwe dienst zijn wij op zoek naar klanten die voor ons willen testbellen.
Als Demon testbeller krijgt u een 4-poorts ADSL2+ compatible VoIP-modem en een analoog telefoontoestel om op het modem aan te sluiten. Zo blijft uw huidige telefoonlijn gewoon functioneren en kunt u naar hartenlust testen met uw Demon-Digital-Voice-lijn. We geven u namelijk voldoende beltegoed om eens flink bij te kletsen met uw gehele vriendenkring. Het enige dat u hoeft te doen is bellen met vrienden en bekenden en ons te laten weten wat u van Demon Digital Voice vind.
Iedere week zullen we "de test van de week doen". We vragen u dan om een bepaald gedeelte van Demon Digital Voice te testen. Aan het einde van iedere week kunt u hierover uw mening geven via een online evaluatieformulier.
Bent u een fanatieke beller en lijkt het u leuk om Demon Digital Voice voor ons te testen, geef u dan nu op. Mail uw Demon systeemnaam naar testteam@demondigitalvoice.nl en geef ook even aan hoeveel u gemiddeld kwijt bent aan gesprekskosten (exclusief abonnementskosten) met uw huidige telefoonlijn. U krijgt zo spoedig mogelijk bericht of u geselecteerd bent voor het Demon Digital Voice testteam. We beginnen met testen vanaf half november.
Als u zich op wilt geven knipt en plakt u de onderstaande gegevens in een e-mail naar testteam@demondigitalvoice.nl en vult u ze verder in.
-------------------------------------------------------------------
Naam:
Systeemnaam:
Telefoonnummer:
Op mijn maandelijkse telefoonrekening staat gemiddeld aan gesprekskosten (LET OP: je KPN-rekening komt eens per twee maanden):
[ ] Minder dan 10 euro
[ ] Tussen de 10 en de 25 euro
[ ] Tussen de 25 en de 50 euro
[ ] Meer dan 50 euro
--
Demon Digital Voice
testteam@demondigitalvoice.nl
Ik heb me zelf opgegeven dus ik ben benieuwd? Vooral naar de niuwe ADSL2+ modem.
topic titel kon beter [VOiP] staan ipv [Demon]
[ Voor 5% gewijzigd door loodgieter op 02-11-2005 19:39 . Reden: topic titel verandering!? ]