Word documenten met BMP recoveren

Pagina: 1
Acties:

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-07 17:34
Na gezocht te hebben op tmp, word, recover etc op GoT, kwam ik erachter dat text uit Worddocumenten best te recoveren valt als je een tmp bestand hebt. Nu wil het toeval dat ik 2 Word documenten heb, waar enkel afbeeldingen in hebben gestaan. ;(

Ik had ze op een USB-stick staan, en toen heeft iemand ze per ongeluk verwijderd. Ik heb de bestanden terug kunnen halen met een soort van undelete, maar ik hou per word document een .docfile over van 0KB, en een .tmp document van de (volgens mij) originele grootte. Alleen, Word wil deze met geen mogelijkheid openen! Zelfs niet met de optie 'open and repair'. |:(

Hij geeft de standaard foutmelding 'Word experienced an error trying to open the file'. try the following (file permissions (staat niet op hidden/system), hd space (is ruim voldoende 8)7 ) en open and recover.. lukt dus niet)

Heeft iemand anders ervaring met dit probleem? en hopelijk een oplossing? ik ben wanhopig! :'(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Hmm. Kan je niet toevallig die .docs terughalen met GetDataBack :? Heel handig programmaatje in het terughalen van software dat verwijderd is :)
wokkie15620 schreef op donderdag 17 april 2003 @ 15:41:
.doc bestanden kan je openen in Notepad om te kijken of je sommige teksten nog kan terughalen. Opmaak en plaatjes ben je dan wel kwijt natuurlijk.

[ Voor 49% gewijzigd door Outerspace op 02-11-2005 19:00 ]

Wauw, een sig!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien kan je hier iets mee: Search Results