MSN heeft bij mij een eigen mening over torrentfiles gevormd... ik heb msn 7.5, werkt perfect. Ik heb dit getest met vrienden van mij met msn plus, en de normale msn (7.5 dus) Alles gaat goed, linken gaat goed.. behalve.... jawel, links met deze structuur: http://download.php/?id=10968 Ben ik nu gek, of filtert MSN download links eruit? de meeste torrentsites hanteren deze URL structuur- dus dit is een erg effective manier om torrentlinks tegen te houden...? Weet iemand hier iets van? /me is namelijk erg verbaasd
Ik ga nu uitzoeken of het aan de client ligt, maar aangezien plus het ook heeft lijkt me dat sterk...
dus als jij naar iemand een link stuurt waar die een bepaale torrent moet downloaden, dan wordt dat eruit gefilterd 
je TS is namelijk een beetje vaagjes
[ Voor 16% gewijzigd door webfreakz.nl op 02-11-2005 18:54 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Plus houdt een dergelijke beveiliging niet tegen, aangezien het uitbreken van een beveiliging vereist dat de exe file gepatcht wordt, en dat weigert de maker van Plus pertinent, aangezien het illegaal is. 
Ik heb hier verder in 7.0 geen enkel probleem met het doorsturen van dergelijke links, dus als het inderdaad een beveiliging is, dan is die er pas in 7.5 bij gekomen.
Ik heb hier verder in 7.0 geen enkel probleem met het doorsturen van dergelijke links, dus als het inderdaad een beveiliging is, dan is die er pas in 7.5 bij gekomen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Als die torrentlink van die structuur is, jup.. erg bizarwebfreakz.nl schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:53:
dus als jij naar iemand een link stuurt waar die een bepaale torrent moet downloaden, dan wordt dat eruit gefilterd
/me steekt normaal eer in een mooie TS, maar is nu vooral in de war*
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 18:57 ]
Laat ik je titel dan in ieder geval nog even verduidelijken 
MSN censuur? > [MSN7.5] Filtert downloadlinks uit conversaties? *
MSN censuur? > [MSN7.5] Filtert downloadlinks uit conversaties? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik weet dat Stuffplug deze mogelijkheid heeft. (dit is een plugin voor Msn plus), misschien moeten beide partijen het hebben, maar dat weet ik niet zeker.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
In de HK loopt hier ook een topic over. Daar werd gesuggereerd dat ook serials niet meer via msn te versturen zijn.
Verwijderd
Kan het kloppen dat je XP sp 2 gebruikt ?
Mischien ligt het daar aan die blokte bij mij ook bepaalde files bij verstuuren en ontvangen
Mischien ligt het daar aan die blokte bij mij ook bepaalde files bij verstuuren en ontvangen
Volgens mij is dit toch al wat langer bekend? Iig, Kaspersky Weblog maakte van een soortgelijk probleem op 8 april 2005 al melding.
Het is dus gewoon een malware preventie, hoewel je in feite gewoon beter alle links niet kunt vertrouwen.
Signature
Pagina: 1