Toon posts:

ABC dicht verbinding (max connections =20)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu aardig wat pagina's door gespit maar ik kan de oplossing niet vinden voor mijn probleem.

Tot voorkort altijd probleemloos met ABC gewerkt met mijn getweakte alcatel speedtouch uit de eerste maand dat adsl hier beschikbaar kwam.

Vorige week een Draytek Vigor 2500 er voor in de plaats gehangen omdat me internet nog wel eens chraste met die alcatel. En nu heb ik het probleem dat zodra ABC een tijdje draait heel me verbinding dicht loopt. Surfen wordt onmogelijk en dat terwijl ik ingesteld heb:

Max peers 20
Max peer connections 20
Upnp disbled.

Het vreemde is dat me download loopt met +- 100kb/s Du-meter geeft 400kb/s data (op een 300kb/s lijn (adsl comfort,nog niet verhoogt)) en netlimiter wel netjes +- 100kb/s maar aan mijn surfsnelheid en aan die van andere pc's in het netwerk blijkt dat er toch echt heel weinig ruimte overblijft. Ook overstappen op ABC 3.1 heeft niets opgelost.

De settings van mijn router zijn op de NAT (anders werkt het helemaal niet)na, helemaal factory default>

Verwijderd

Topicstarter
Door op het report knopje boven het topic te klikken.

Lijkt mij toch een nogal specifiek probleem. Hier lezen in iedergeval meer mensen het. Misschien is het niet programma gebonden. Wil me post daar wel weg editten hoor, had ik ook kunnen doen voordat ik een nieuw topic plaatste.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 18:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat mijn topic door een zo'n reactie gelijk verpest is :(

Echt niemand die een antwoord heeft?