Onlangs nieuw moederbord ontvangen.
Wel te heten dfi nf3 ultra-D.
Alles loopt als een zonnetje !
Nadat ik windows e.d. geinstalleerd had en mijn 160 gig WD SATA HD weer aangesloten had op de gelockte sata3 poort van het moederbord. Kwam deze niet meer in windows voor.
Dus ik zoeken bij disk management, staat hij daar incognito als dynamische disk offline te zijn.
Nou reactivate! Mooi niet, werd doorverwezen naar system event log.
En nu staan daar als laatste 2 errors...die waarschijnlijk zijn ontstaan tijdens het reactiveren van mijn dynamische offline harde schijf
Wel te heten dfi nf3 ultra-D.
Alles loopt als een zonnetje !
Nadat ik windows e.d. geinstalleerd had en mijn 160 gig WD SATA HD weer aangesloten had op de gelockte sata3 poort van het moederbord. Kwam deze niet meer in windows voor.
Dus ik zoeken bij disk management, staat hij daar incognito als dynamische disk offline te zijn.
Nou reactivate! Mooi niet, werd doorverwezen naar system event log.
En nu staan daar als laatste 2 errors...die waarschijnlijk zijn ontstaan tijdens het reactiveren van mijn dynamische offline harde schijf
- INTERNAL Error - The disk group contains no valid configuration copies (C10000B6).
- Disk group FrankDg0: Errors in some configuration copies: Disk Harddisk1, copy 1: Block 1: Invalid magic number in the configuration copy
There is no knowledge that is not power