Toon posts:

Printer print geen grijs.

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pixma iP5000 van Canon en ik print hier wel eens een dvd cover mee. Nu merkte ik dat de kleur niet goed klopt. Nu heb ik even snel in paint een soort Mondriaan gemaakt om even de kleuren te testen. Blauw Rood Geel en Zwart printen goed maar de 2 grijstinten uit paint die zijn gewoon roze/beige. Ik heb heel veel verschillende instellingen geprobeerd. Als ik nu monochroom kies bij dezelfde bmp met al die kleuren dan print hij de 2 grijstinten wel zoals ze moeten zijn.
Het is dus iets met de informatie die de printer krijgt over welke kleur hij moet printen.
Wie weet de oplossing aangezien ik er aardig radeloos van wordt. Ik heb er zelfs al een Pixma iP5200 bijgekocht maar nu is hier de inkt van op en die is nog niet binnen en dus wou ik weer even met de 5000 verder maar dit ziet er dus niet uit.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12 22:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Probeer eerst eens iets vanuit een ander programma ipv paint. Desnoods gewoon een trial versie. Importeer daar weer je dvd-hoes en print die> is ie goed? En heb je het alleen bij die afbeelding of ook bij een andere foto/afbeelding?

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Topicstarter
Het is bij elke denkbare afbeelding en programma.

Bijv Coverxp,Paint, Photoshop CS2 V9, Paint Shop Pro X

Dus daar zit geen verschil in. Het is namelijk gewoon erg lelijk om bijv bij de cover van The Terminator licht roze letters te hebben (niet echt in style met de film he :-)

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12 22:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

heb je nog garantie? dan zou ik hem opsturen maar eerst even bellen.

www.casarodriguillo.com