[XP] Access Denied na pasten bestanden

Pagina: 1
Acties:

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-01 14:39

quelake

PSN Quelake

Topicstarter
sinds enige tijd heb ik een zeer irritant en voor mij niet te begrijpen probleem.
als ik bestanden copy-paste of cut-paste, dan zijn ze niet meer te openen. Ik krijg dan een foutmelding, dat ze mogelijk in gebruik zijn (of dat de HD vol is...?) + Acces Denied.

Weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn?

EDIT: het is dus alleen bij CUT - PASTE heb ik gemerkt, bij copy pasten werkt alles wel gewoon.

[ Voor 14% gewijzigd door quelake op 02-11-2005 17:48 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:11
Die melding komt dus ná het verplaatsen? En de schijf is niet vol? En na een reboot werkt het ook niet?

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-02 18:56
Maby virus ofzo?

• quelake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-01 14:39

quelake

PSN Quelake

Topicstarter
ik ben er inmiddels achter dat het wel te maken heeft met de setting in explorer; rechtsklik op een map properties -> security -> instellen. Maar hoe voorkom ik nou die ellende? Want ik weet niet precies wat er nou verkeerd is gegaan...

Verwijderd

Uitgaande van NTFS
Verplaats je het naar een ander volume?

Zoja, dan erft de map de rechten van de map waaronder deze is geplaatst.
Alleen bij veplaatsten op hetzelfde volume wijzigen de rechten niet.
Bij een copy erft de gekopieerde map altijd de rechten van de bovenliggende map, ongeacht het volume.

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 11:15

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik heb daar vaker last van, dan gebruik ik het programmaatje unlocker, werkt perfect.

Is hier te vinden: http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-03 12:34
windows explorer is soms een beetje buggy. na kopieren kan het lang duren voordat de
kopieerslag 100% is afgerond.
Het kan ook door een virusscanner worden veroorzaakt.
Als het een rechtenprobleem is, moet je na een reboot hetzelfde probleem hebben.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Pagina: 1