Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows beveiligings melding én Norton Antivirus

Pagina: 1
Acties:

• Skipper_NH
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:01
Als ik de PC opstart heb ik sinds kort het euvel dat ik de melding krijg van het Windows beveiligingscentrum dat er geen antivirus proggie is geladen. Dat verdwijnt dan weer nadat Norton Antivirus (volledig) is opgestart. Dit was eerst niet zo en nu wel en ik denk dat het te maken heeft met het éénmalig uitvoeren van Hitman Pro of Ad-Aware om te scannen op malware/spyware.
Wie kan mij een oplossing aan de hand doen waarbij die hinderlijke melding weer tot het verleden behoort.

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-11 23:16
als je de melding weer krijgt
kan je bij instellingen in dat scherm
ff op aanbevelingen drukken en dan ff een vinkje zetten bij
ik gebruik een virus program die ik zelf controleer
:*)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik heb dit zelf ook wel eens met Kaspersky AV icm Security Center van SP2. Het is niet echt iets waar je je druk om hoeft te maken. NAV laadt evengoed nog en tenzij je echt vanaf de eerste seconde dat je in Windows zit aangevallen wordt zit je redelijk veilig. ;)

offtopic:
binbero, zou je volgende keer een wat duidelijker verhaal kunnen schrijven? Ik zit hier nu nog steeds uit te vogelen wat je nu in godsnaam bedoelt. Maak eens correct gebruik en interpunctie, daarbij breekt de template vanzelf wel de regels af, dat hoef je zelf niet doen. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door pasta op 02-11-2005 17:51 ]

Signature