[XP] Key's unbinden omdat ik cheat en dat wil verbergen*

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 14:48
Ik ben al een tijdje opzoek naar een key unbinder. Oftewel een programma waarmee ik knoppen op mijn toetsenbord kan un-binden. Dus dat bijv insert niet meer werkt. Waarom ik dat wil? omdat ik een cheat heb in cs die met insert werkt, en ik heb een lan party, dus ik wil dat niemand erachter komt :P

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
ReX_NL schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:24:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een key unbinder.
Had in die tijd misschien beter wat meer CS gespeeld zodat je die cheat niet nodig hebt!

Verwijderd

Hoe lame ben je om cheats te gebruiken, kom op speel eerlijk!
1 ding is het zo, dat als je eenmaal betrapt bent je echt geband wordt en in de zwarte lijst terecht komt. Als je betrapt wordt op een LAN party dan word je in je nek aangekeken door andere medespelers en dat is niet zo'n prettig gevoel. :+

Ik heb echt hekel aan cheaters.

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Als je wilt dat niemand erachter komt, post het dan anders ff op GoT! :P

Effe vraagje: wat bedoel je nou eigenlijk precies, want als je insert niet meer werkt, hoe kun je er dan een cheat mee triggeren?

Anyway; ik weet niet of wat jij bedoelt bestaat, ik heb er iig nog nooit van gehoord. Maar als ik een voorzichtige gok maar wagen: ik neem aan als het zo makkelijk te regelen was dat wel meer cheaters het zouden gebruiken.

(Weet je trouwens hoe ze in Amerika cheaters aanpakken? Daar heb ik pas nog een heel grappig filmpje van op internet gezien.)

[ Voor 25% gewijzigd door RagingR2 op 02-11-2005 17:39 ]

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 14:48
RagingR2 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:37:
Als je wilt dat niemand erachter komt, post het dan anders ff op GoT! :P

Effe vraagje: wat bedoel je nou eigenlijk precies, want als je insert niet meer werkt, hoe kun je er dan een cheat mee triggeren?

Anyway; ik weet niet of wat jij bedoelt bestaat, ik heb er iig nog nooit van gehoord. Maar als ik een voorzichtige gok maar wagen: ik neem aan als het zo makkelijk te regelen was dat wel meer cheaters het zouden gebruiken.

(Weet je trouwens hoe ze in Amerika cheaters aanpakken? Daar heb ik pas nog een heel grappig filmpje van op internet gezien.)
Ja dat filmpje heb ik ook gezien ja :P Maar weet er niemand een programma waarmee dat kan?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik maak je topic titel nog even wat duidelijker :)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

RagingR2 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:37:
Volgens mij wil ie juist niet cheaten, en ipv die cheat er uit te slopen of te deactiveren wil ie dat de knop waarmee je de cheat activeerd niet meer werkt 8)7
Waarom sloop je die cheat er niet gewoon uit?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 21:11

LordofWhatever

Uuhhh....?

misschien zoiets? knip - deze site bevat iets te veel cracks om gewenst te zijn op GoT

[ Voor 63% gewijzigd door elevator op 02-11-2005 21:39 ]

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Bedoelt 'ie niet gewoon dat hij wel wil cheaten, maar dat het gebruik van zijn insert-toets niet door anderen wordt gezien? Ik lees namelijk in de TS
omdat ik een cheat heb in cs die met insert werkt, en ik heb een lan party, dus ik wil dat niemand erachter komt
Ik lees daar niet iets over kunnen of willen deinstalleren ofzo. Klinkt als gewoon door willen cheaten.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:57
fsfikke schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:40:
[...]

Volgens mij wil ie juist niet cheaten, en ipv die cheat er uit te slopen of te deactiveren wil ie dat de knop waarmee je de cheat activeerd niet meer werkt 8)7
Waarom sloop je die cheat er niet gewoon uit?
Hij wil wel cheaten, maar als dan een ander meekijkt of achter zn pc wil zitten snel ff met sneltoets de cheat(-knop) uitschakelen...

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Hoop dat ze hem pakken op cheaten en de rest van zijn leven van alle game servers bannen :(

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:01
jou soort figuren verpesten nou juist cs. Vroeger was het nog leuk, maar nu heb je practisch op elk server een cheater en dat maakt het spel gewoon kut. Cheat is levenslang ban

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

elevator schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:34:
Ik maak je topic titel nog even wat duidelijker :)
Waarom open laten? Cheats zijn lame en hulp bieden voor cheats nog erger. Als de topcistarter wil cheaten dan gaat hij dat maar lekker zelf uitzoeken, daar hoeft GoT toch niet aan mee te werken?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik hoop echt dat je je vriendjes account misbruikt want ik neem aan dat je anders online cheat?
Als dat zo is wil graag even kwijt dat je een grote sukkel bent en nooit op mijn feestjes mag komen etc :)

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 22:34
om een duidelijker idee tekrijgen wat je wilt zou ik willen weten wat voor cheat je gebruikt. is het een cheat die in de config.cfg staat of gebruik je een programma om te cheaten?

als je cheat een bind is of iets dergelijks zou je kunnen denken om een alias te kunnen maken zo dat je als je ingame zit, met een knop de cheat kan uitschakelen met tekst op het scherm dat het aan of uitstaat.

als je een programma gebruikt om te cheaten weet ik ook niet goed wat je er aan zou kunnen doen.

btw ff ter info ik geef het gebruik van cheats niet mijn goedkeuring als dat anderen denken. ik zelf ben er zwaar optegen. dus...

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• elevator
  • Niet online

elevator

Han schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:58:
Waarom open laten? Cheats zijn lame en hulp bieden voor cheats nog erger. Als de topcistarter wil cheaten dan gaat hij dat maar lekker zelf uitzoeken, daar hoeft GoT toch niet aan mee te werken?
Omdat ik er op gokte - en aan de reacties te zien lukt dat aardig - dat de users op GoT in dit soort gevallen vrij goed kunnen bepalen of een antwoord hierop gewenst is of niet :)

Ik vind het persoonlijk ook niet echt een probleem, maar dat komt misschien omdat ik echt totaal geen gamer ben en dus de controverse rondom 'cheaten' niet snap :)

• elevator
  • Niet online

elevator

Ik heb nog even overlegd met Crash (SGD/SPV moderator) omdat die wat meer verstand heeft van games enzo - hierdoor gaan we het topic maar sluiten.

Het op deze manier bederven van de spelvreudge voor anderen is iets wat we liever niet zien, en het is niet de bedoeling dat waar dit soort vragen in SPV/SGD niet kunnen, ze wel zouden kunnen in WOS.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.