Toon posts:

Ik kreeg zomaar een Wacom Grapphire Tablet.

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Omad we in Juni 26 jaar getrouwd zijn vond mijn vrouw het leuk mij iets tegeven voor de computer wat ik nog niet had.... wat?

Ik heb alles al, geen geld, maar spullen!

Toen gaf en vrien van mij haar en idee, een Wacom Grapphire Tablet met draadloze muis en pen, nu ik aan de sla g met de Photoshop e.a graf.; programma's, ik moet zeggen voor die 240 ballen is dat een mooi stukkie tool.
Je kan de pen met zachtjes drukken een vage lijn en met iets harder drukken een dikkere lijn... enz jullie begrijpen wel hoe dat werkt, ik had ooit zo'n Philips tablet bij m'n MSX2 gehad, maar dat was erg grof.

Echt een tool om fijn en superfijn mee te werken, die muis heeft ook een scrollwheel en die je ok kunt drukken voor andere functies.
Nu heb ik gelijk ook de niuwere driver van 4.52 gedownload, en het is allemaal erg goed in te stellen!

Ik had ooit hier ergens gelezen dat het tegenviel, nu bij mij niet, en mijn vriend kocht er voor zich zelf ook maar gelijk een. ;)

Verwijderd

Gefeliciteerd nog! trouwen heeft blijkbaar toch nog voordelen. >:)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Gefeliciteerd Harry!!

We eten er een pizza-tje op! ;)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

je gefeliciteerd. 26 jaar..was jij niet 44 jaar oud? dan ben je dus getrouwd op je 18-de??? (hehe..dat lukt mij niet meer :))

ik mot ook maar eens gaan kijken naar zo'n tablet...wil ik eigenlijk altijd al wel hebben, lijkt me zeer relaxed

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:33

sjaak

un giorno credi

Ja, zo'n heerlijk msx-tablet, lekker onnauwkeurig, hard drukken... Die goeie ouwe tijd... BTW Ik heb nog wel lekker een Flips NMS-8280 staan, lekker video mee bewerken, met een 8 bits processor (Z80), stereo geluid, en toendertijd voor 2499,-, als je nu een beetje behoorlijk peeceetje met video bewerking wil hebben ben je wel wat meer kwijt... :)

Verwijderd

Topicstarter
RdB ik ben 54....

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

dan was U (!) dus 28...me is sorry
maar nogmaals gefeliciteerd :)

Verwijderd

Van harte, Harry. Maak maar een mooie tekening voor haar (en laat m ook ff aan ons zien) :)

Verwijderd

Topicstarter
He guys alsjeblieft gewoon jij tegen mij...
(rijmt ook nog) anders voel ik me al zo'n oude knar!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Ben je daarom ook weer Junior Member geworden? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nee Martijn ik had 2325 postings op mijn account, vorige week crashte GoT en ik moest opnieuw reggen...
Pagina: 1